خبرگزاری کار ایران

ویسی: باید مقابل سپاهان شکست می‌‎خوردیم/ شرایط ماشین‌سازی مثل تیم ماست

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۰۱

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره دیدار تیمش با ماشین‌سازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی شاهین در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: جدا از بحث درمورد مسائل فنی گرفتن سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است زیرا هر تیمی که در زمین باهوش‌تر عمل کند می‌تواند به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. خوشبختانه برای این بازی محروم و مصدوم نداریم.

ویسی ادامه داد: نوزادی که می‌خواهد راه رفتن را یادبگیرد ، بارها زمین خوردن را تجربه می کند. پدر و مادر نگران این وضعیت نیستند ولی افراد دیگر نگران می‌شوند. تعدادی در بوشهر  کار خرابی می‌کنند. ما اگر سپاهان را می‌بردیم جای تعجب داشت. ما باید شکست بخوریم تا پیشرفت کنیم با توجه به تیمی که ما دراختیار داریم، انتظار نتیجه گرفتن زود است زیرا ما فقط یک بازیکن لیگ برتری داریم به همین دلیل مسئولان باید باهوش باشند و گول برخی افراد را نخورند.

سرمربی شاهین در پایان عنوان کرد: شرایط ماشین‌سازی هم مثل ماست و یک مربی آینده‌دار دارد. زمانی که خطیبی را می‌بینم یاد جوانی خودم می‌افتم.ماشین‌سازی تیم جوان و خوبی دارد که اگر به آن فرصت داده شود، شرایط خوبی پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز