خبرگزاری کار ایران

حمایت هیلاری کلینتون از استیضاح ترامپ

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۲۰

وزیر خارجه پیشین آمریکا از تصمیم مجلس نمایندگان این کشور مبنی بر آغاز رسمی فرآیند استیضاح رئیس‌جمهوری این کشور، حمایت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه پیشین آمریکا، از تصمیم مجلس نمایندگان این کشور مبنی بر آغاز رسمی فرآیند استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور، حمایت کرد. 

وی در گفت‌وگو با مجله پیپل گفت: «سریع و آسان به این نتیجه نرسیدم که از استیضاح ترامپ حمایت کنم، اما به گمان من این ضرورت است... آخرین اقدام او درباره اوکراین و تلاش برای فشار بر رئیس‌جمهوری این کشور برای دسیسه‌چینی ضد جو بایدن یا کاستن از کمک‌هایی که کی‌یف برای مبارزه با دوست ترامپ، ولادیمیر پوتین، به آن نیاز دارد... اگر این‌ها برای استیضاح کافی نباشد نمی‌دانم چه چیزی می‌تواند کفایت کند».

«نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز گذشته -‌سه‌شنبه- اعلام کرد که این مجلس به‌طور رسمی کار روی استیضاح رئیس‌جمهوری آمریکا را به‌خاطر فشار آوردن به «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین برای تحقیق درباره پسر «جو بایدن» نامزد انتخابات ۲۰۲۰، آغاز کرده است. ترامپ شامگاه گذشته اعلام کرد که متن کامل گفت‌وگوهایش با زلنسکی را اعلام می‌کند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز