خبرگزاری کار ایران

جیمز کومی:

امیدوارم ترامپ استیضاح نشود/ مردم آمریکا باید تاوان انتخاب اشتباه خود را بدهند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۵۲۳

رئیس پیشین اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) گفت که رئیس‌جمهوری آمریکا، جنایت‌کاری بوده که به‌شکلی بیمارگون خودشیفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی مجله نیویورک مگزین، «جیمز کومی»، رئیس پیشین اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی)، گفت که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، جنایت‌کاری بوده که به‌شکلی بیمارگون خودشیفته است و دوران ریاست‌جمهوری او را «آتشی گسترده» خواند که ممکن است بنیاد این کشور را بسوزاند. 

با این حال، وی اظهارامیدواری کرد که کنگره اجازه دهد این آتش در ۱۶ ماه آینده نیز بسوزاند تا مردم آمریکا از عواقب اشتباهی که مرتکب شده‌اند «رهایی پیدا نکنند».

وی روز گذشته -‌سه‌شنبه- گفت که ترامپ «در مواردی در مسیر اجرای عدالت خلل ایجاد کرده است.

کومی افزود: «به‌عنوان یک شهروند، امیدوارم که ترامپ استیضاح نشود، چراکه گمان می‌کنم اگر چنین شود و او کاخ سفید را ترک کند مردم راحت می‌شوند. به این ترتیب بسیاری از هوادارانش گمان می‌کنند که کودتایی روی داده است. باید مسئولیت خود را قبول کنیم و در نوامبر سال آینده رای داده ونشان دهیم که ارزش‌هایی مشخص داریم و اصرار داریم که رهبران‌مان به این ارزش‌ها بها می‌دهند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز