خبرگزاری کار ایران

طلسم و ناکامی عجیب استقلالی‌ها؛ خراب کردن 8 پنالتی متوالی در کمتر از یک سال!

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۰۸۷

آبی پوشان از زمستان 97 دچار بحران پنالتی‌زن شده‌اند و هرکدام از بازیکنانی که در مسابقات مختلف پشت توپ ایستاده‌اند ان را خراب کرده اند.

به گزارش ایلنا،علی کریمی  در دربی نود یک پنالتی دیگر را خراب کرد تا پنجمین بازیکن استقلال باشد که به شکل متوالی در گلزنی ضربات پنالتی ناکام بماند. آبی پوشان از زمستان 97 دچار بحران پنالتی‌زن شده‌اند و هرکدام از بازیکنانی که در مسابقات مختلف پشت توپ ایستاده‌اند یکی پس از دیگری بهترین فرصت گلزنی در یک مسابقه فوتبال را از دست دادند.

الحاجی گرو و سهرابیان آخرین مردان گل زن

 آخرین گل استقلال از روی نقطه پنالتی را الحاجی گرو به ثمر رساند. 10آذر سال 97 بود که ابتدا فرشید اسماعیلی و بعدازآن  الحاجی گرو موفق شدند در جریان بازی با سایپا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گلزنی کرده و دروازه اکبر منادی گلر جوان تیم علی دایی را باز کنند. بازی در پایان 120 دقیقه با تساوی 2بر 2 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد.آرمین سهرابیان ضربه اول را برای استقلال تبدیل به گل کرد اما 3 ضربه بعدی به شکل متوالی توسط مهدی قائدی، روح اله باقری و فرشید باقری از دست رفت تا آبی پوشان در این مرحله حذف شوند!

همه‌چیز از سایپا شروع شد

خراب کردن 3 پنالتی در ضیافت‌های پنالتی‌ها پایان کار استقلال وینفرد شفر و مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی و شروع یک بحران بزرگ برای آبی پوشان بود. آخرین گل استقلال از روی نقطه پنالتی در لیگ برتر را وریا غفوری برابر سایپا به ثمر رساند تا آبی پوشان با نتیجه 2 بر یک تیم شهریار را شکست دهند. محسن کریمی 5 اسفند 97 برابر ذوب‌آهن یک پنالتی دیگر را در ورزشگاه آزادی خراب کرد.بعدازآن نوبت به فرشید اسماعیلی رسید تا در دربی برگشت با ضربه چیپ یک پنالتی دیگر را از دست داد. بعدازاین بازی بازهم استقلالی‌ها یک پنالتی در ورزشگاه آزادی از دست دادند! این بار آیاندا پاتوسی در باز کردن دروازه العین امارات ناکام بود! در هفته سی‌ام لیگ برتر این بار وریا غفوری در بازی مقابل سپیدرود در ورزشگاه آزادی نتوانست در یک پنالتی غیر حساس دروازه حریف سقوط کرده را باز کند!؟

 هشتمین پنالتی ازدست‌رفته!

لیگ هجدهم برای استقلال تمام شد اما به نظر می‌رسد کابوس و طلسم خراب کردن پنالتی در ورزشگاه آزادی دست از آبی پوشان برنداشته است. علی کریمی شماره 6 آبی‌ها در دربی پشت اولین ضربه پنالتی آبی پوشان در لیگ نوزدهم ایستاد و ضربه را خراب کرد. تا استقلالی‌ها هشتمین ضربه پنالتی متوالی خودشان را که تمام آن‌ها در ورزشگاه آزادی بوده‌اند را از دست بدهند. 3 ضربه مقابل اکبر منادی، 2 ضربه مقابل بیرانوند، یک ضربه  مقابل رشید مظاهری ، یک ضربه مقابل کوروش ملکی و یک ضربه هم  برابر خالد عیسی گلر العین ازدست‌رفته است.

این پنالتی خراب کردن‌های متوالی استقلالی‌ها در لیگ برتر، جان حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و دربی‌ها ناکام گذاشته است. باید دید این طلسم و ناکامی چه زمانی دست از سر استقلالی‌ها برمی‌دارد؟ آنچه مشخص است فشار روی پنالتی‌زن‌های استقلال بیش از گذشته خواهد شد و مشخص نیست کدام بازیکن حاضر می‌شود پشت ضربه پنالتی  بعدی این تیم قرار بگیرد و برای شکستن این طلسم تلاش کند؟

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز