خبرگزاری کار ایران

فریدون زندی در گفت و گو با ایلنا:

قائدی می‌تواند گلزن دربی باشد/ بهترین خاطره ام گل به پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۲۲۰

بازیکن سابق استقلال پیش بینی کرد شانس مهدی قائدی برای گلزنی در دربی بیشتر از سایربازیکنان است.

فریدون زندی بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص پیش بینی‌اش از دربی 90 اظهار داشت: همانطور که چندی پیش مصاحبه کرده بودم دربی قابل پیش بینی نیست و فقط مسائل روحی روانی در آن تاثیرگذار است هر تیمی بتواند خودش را ازلحخاظ روانی با شرایط بازی تطبیق دهد می‌تواند در این بازی سه امتیاز را کسب کند.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال است زیرا که آنها دو پیروزی را در لیگ به دست آوردند اما استقلال متاسفانه هنوز شرایط خوبی در جدول ندارد.

هافبک سابق استقلال در خصوص اینکه کدام بازیکن شانس گلزنی در دربی را دارد افزود: به نظر من شانس قائدی با توجه به تکنیکی بودنش بیشتر از سایر بازیکنان استقلال است البته این به شرطی است که سرمربی استقلال از وجود وی در دربی  استفاده کند.

زندی درباره اینکه شاید دربی آخرین فرصت استراماچونی در استقلال باشد خاطرنشان کرد: این بسیار تصمیم اشتباهی است زیرا استراماچونی تازه به استقلال آمده و حداقل باید یک فصل به او فرصت داد تا بتواند افکارش را در این تیم پیاده کند. استراماچونی هنوز از فوتبال ایران هم شناخت آنچنانی ندارد و نیاز به زمان است تا وی به این شناخت برسد امیدوارم مسئولین استقلال احساسی تصمیم نگیرند.

وی درباره اینکه چه خاطره‌ای از دربی دارد گفت: گلی که در دربی به ثمر رساندم بهترین خاطره‌ام است همیشه دوست داشتم در دربی ایران گلزنی کنم حتی قبل از آن بازی به امیرآبادی هم‌اتاقی‌ام گفته بودم که گلزنی می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز