خبرگزاری کار ایران

تالشی‌ها حمایت کنند تا صعود کنیم

پیوس: موفقیت در دربی یعنی استفاده از تک موقعیت‌ها/ مهدی عبدی می‌تواند آینده پرسپولیس باشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۰۴۲

پیشکسوت پرسپولیس در مورد برتری این تیم در دربی صحبت کرد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری یک بر صفر پرسپولیس در دربی اظهار داشت: بازی اگرچه آن کیفیت مورد انتظار را نداشت و خیلی کم اتفاق بود ولی در نهایت خوشحالم با برتری پرسپولیس به پایان رسید و این 3 امتیاز از لحاظ روحی خیلی برای تیم مهم بود و به جایگاه تیم در جدول هم کمک بسزایی کرد و امیدوارم زمینه‌ساز نتایج خوب در هفته‌های آینده باشد.

وی افزود: دو تیم به دلیل شرایطی که نقل و انتقالات داشتند و تغییرات کادرفنی هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدند و قابل پیش بینی بود که با توجه به زود برگزار شدن دربی در هفته چهارم کیفیت بالایی نداشته باشد ولی در هر صورت در چنین دیدارهایی تیمی موفق است که از تک موقعیت‌هایش استفاده کند و تفاوت را رقم بزند و پرسپولیس به خوبی این کار را انجام داد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد از دست رفتن پنالتی استقلال گفت: در مورد اینکه پنالتی درست بود یا نه کارشناسان داوری باید نظر بدهند ولی خدا را شکر بیرانوند به جایگاهی در دروازه رسیده که با اعتماد به نفس بالا مقابل پنالتی‌ها قرار می‌گیرد و بازیکنان جلوی او استرس می‌گیرند و این را در دربی قبلی و همچنین در بازی با سپاهان در جام حذفی هم دیدیم. این یک پوئن مثبت برای گلر است و خوشحالم بیرانوند چنین جایگاهی دارد.

پیوس با اشاره به گل‌زنی مهدی عبدی جوان در دربی هم عنوان کرد: خوشحالم کالدرون در این بازی یک سورپرایز رو کرد و بازیکن ناشناخته‌ای به میدان فرستاد که با انگیزه و اعتماد به نفس بالا توانست کار را تمام کند. پیش از این هم علیپور در اولین دربی خودش گل سه امتیازی زده بود و این در ادامه راه خیلی به کمکش آمد و حالا برای عبدی هم آرزو دارم روز به روز پیشرفت کند و یک مهره آینده دار برای پرسپولیس باشد. نوع حرکت او و تایمینگ و شکل ضربه زدنش به توپ نشان می‌دهد بازیکن باهوش و با استعدادی است و اگر خوب راهنمایی شود و قدر خودش را بداند بازیکن بزرگی خواهد شد.

وی در مورد جنجال‌ها و درگیری‌های دربی هم گفت: این اتفاقات قشنگ نیست و چهره فوتبال را زشت می‌کند و لذت آن را از مخاطب و تماشاچی می‌گیرد. درست است که استرس بازی باعث می‌شود بازیکنان عصبی شوند و نتوانند خودشان را کنترل کنند ولی باید بدانند که این رفتارها هیچ تاثیری در نتیجه بازی ندارد و فقط باعث می‌شود از دیدارهای بعدی هم محروم شوند و تیم آسیب ببیند. امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار با سپاهان هم خاطرنشان کرد: سپاهان از فصل گذشته که امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود آورده به شرایط خوبش برگشته است و جدی‌ترین رقیب پرسپولیس در کورس قهرمانی بود و این فصل هم فکر می‌کنم به همین شکل خواهد بود. بازی حساسی است و امیدوارم به دور از جنجال و حاشیه دو تیم یک دیدار تماشاگر پسند ارائه دهند و در نهایت پرسپولیس هم به برتری برسد.

پیوس در مورد شرایط چوکا گفت: خدا را شکر در هفته نخست برد خوبی به دست آوردیم و توانستیم مزد زحماتمان را بگیریم. جمع کردن امتیاز در هفته‌های نخست خیلی مهم است و امیدوارم این شرایط تا پایان ادامه داشته باشد و بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم. امروز هم دیدار حساسی با شهدای بابلسر داریم که هفته اول را باخته و برای جبران مافات به مصاف ما می‌آید و امیدوارم امروز هم دومین بردمان را به دست بیاوریم. از هواداران خوب تالشی می‌خواهم در طول فصل مارا حمایت کنند تا بتوانیم با کمک آنها نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز