خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در گفت‌وگو با ایلنا:

تشریح جزئیات نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر دفاع

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۹۱۶

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی از دیدار نمایندگان این فراکسیون با وزیر دفاع خبر داد.

مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به نشست صبح امروز این فراکسیون با امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی، گفت: این جلسه درخصوص هفته دفاع مقدس و تقدیر از نیروهای مسلح بود.

وی با بیان اینکه وزیر دفاع در این جلسه درباره آخرین تحولات منطقه گزارشی را به اعضای فراکسیون ارائه کرد، افزود: امیر حاتمی همچنین گزارشی درباره آخرین دستاوردهای دفاعی کشورمان به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده لنگرود در مجلس تصریح کرد: امیر حاتمی در این جلسه اعلام کرد به برکت دفاع مقدس و تجربه بزرگی که از این موضوع کشورمان کسب کرد امروز پیشرفت‌های چشمگیری را داشته و با هرگونه تجاوز دشمن با قدرت مقابله می‌شود. وزیر دفاع اعلام کرد امروز ایران یکی از قدرت‌های برتر در عرصه دفاعی است و این پیشرفت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 لاهوتی افزود: بخش مهمی از جلسه امروز به صورت غیرعلنی و محرمانه بود که قابلیت رسانه‌ای شدن ندارد، امیر سرتیپ حاتمی در این جلسه بیان کرد منطقه غرب آسیا در حال تحولی عمیق و وسیع است اگر این تحولات در کل جهان در حال رخ دادن است که در چنین شرایطی یعنی در دوره گذار، قدرت‌های بزرگ تلاش می‌کنند جایگاه خود را ارتقاء و تثبیت کنند.

وی افزود: وزیر دفاع در ادامه این جلسه به ارائه بخشی از پیشرفت‌های تسلیحاتی مبتنی بر محورهایی که در برنامه چهارساله وزارت دفاع تاکید شده اشاره کرد که شامل حوزه‌های رزم موشکی، پدافند هوایی، دریایی، زمینی، رزم الکترونیکی و انتظامی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز