خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمان شهرداری تهران خبر داد؛

ارسال « لایحه مالیات بر ارزش افزوده» به مجلس

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۶۸۰

معاون پارلمان شهرداری تهران از ارسال «لایحه مالیات بر ارزش افزوده» به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ داریوش قنبری  با اعلام این خبر گفت: گزارش شور دوم لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آماده و برای بررسی در صحن علنی مجلس ارسال شد. این لایحه از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید پیش از تصویب بودجه سال آینده که آذر انجام می شود، درصحن علنی تعیین تکلیف شود.  

وی با اشاره به اینکه قرار بود« لایحه مالیات بر ارزش افزوده» با یک شور انجام شود، افزود: با توجه به اینکه در گذشته موارد مربوط به شهرداری ها به خوبی مورد توجه قرارنگرفته بود، تبدیل به دو شوری و مجددا برای بررسی مصالح شهرداری ها به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارسال شد. 

به گزارش شهرنوشت، معاون پارلمان شهرداری تهران ضمن اظهار امیدواری درباره اینکه مسائل مربوط به شهرداری ها به دلیل اهمیت بسیار مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از ایراداتی که در لایحه گذشته وجود داشت، در شور اول رفع، گزارش شور دوم تهیه و لایحه به صحن علنی مجلس ارسال شد که در روزهای آینده در دستور صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز