خبرگزاری کار ایران

دیلی میل گزارش داد:

تلاش جانسون برای رایزنی درباره طرح پشتیبان ایرلند در نیویورک

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۳۰

انتظار می‌رود نخست‌وزیر بریتانیا از رهبران سیاسی آلمان و فرانسه بخواهد تا با تمدید ضرب‌الاجل برگزیت مخالفت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انتظار می‌رود «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا امروز -‌دوشنبه- از «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان و «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه، بخواهد تا تمدید ضرب‌الاجل برگزیت را رد کنند تا بدین‌وسیله نمایندگان پارلمان به همکاری با دولت مجاب شوند. این خبر را روزنامه دیلی میل گزارش داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که جانسون که شامگاه گذشته برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک شد، بنا دارد نشستی سه‌جانبه با مرکل و ماکرون برگزار کند تا جزئیات برنامه‌اش برای جایگزینی طرح پشتیبان ایرلند را به آن‌ها ارائه کند و مجاب‌شان کند که هرگونه نتیجه در زمینه برگزیت باید تا پیش از ۳۱ اکتبر، مهلت بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا، به دست آید.

وزاری کابینه جانسون باور دارند که این تصمیم سبب می‌شود نمایندگان پارلمان بالاخره مجبور شوند میان خروج با توافق از اتحادیه اروپا و برگزیت سخت یکی را انتخاب کنند. منابع آگاه گزارش داده‌اند که پیش از هر چیز جانسون باید در زمینه طرح پشتیبان ایرلند رهبران اروپایی را مجاب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز