خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد:

جذب سرمایه گذاری‌های خارجی؛ راهکار مهم برای تسریع در روند توسعه کشور

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۲۰۷

معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران جذب سرمایه گذاری‌های خارجی را مهمترین راهکار برای تسریع در روند توسعه بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران روز یکشنبه در بازدید از یک واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز، اظهار داشت: در شرایط فعلی  جذب سرمایه گذاری‌های خارجی مهم‌ترین راهکار برای تسریع در روند توسعه است.

سید علی محمد موسوی گفت: سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران روزانه و مستمر با سرمایه گذاران خارجی در تماس است و تلاش می‌کند با حمایت همه جانبه مسایل و مشکلات سرمایه گذاران را در کشور حل کند.

وی ادامه داد: باید واحدهای تولیدی با جدیت به فعالیت خود در زمینه تولید کالا و محصولات با بهره برداری از انرژی ارزان، نیروی انسانی ماهر و منابع اولیه با کیفیت در کشور اقدام کرده و بدانند که شرایط اقتصادی کنونی گذرا خواهد بود.

موسوی با قدردانی از تلاش مسئولان و متولیان امور اقتصادی و سرمایه گذاری استان، گفت: توجه به رونق تولید، بهبود سرمایه گذاری و رفع موانع و مشکلات این بخش از برنامه‌های وزارت اقتصاد بوده و تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های موثری در این زمینه اجرا شده است.

شهرک صنعتی البرز قزوین در ۱۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز