خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

انجام تدابیر لازم برای جلوگیری از قاچاق دام گچساران به خارج

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۰۵۱

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که برای جلوگیری از قاچاق دام از کشور بایستی برنامه ریزی های لازم در شهرستان گچساران این استان صورت گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی در جمع همکاران خود در گچساران گفت:‌گچساران به سبب اینکه محل سکونت عشایر در نیمه دوم سال تا اردیبهشت است امکان قاچاق دام به خارج از کشور در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود:‌ باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی با ادارات و سازمان‌های مسئول نسبت به برنامه ریزی و پیشگیری از قاچاق دام به خارج از کشور اقدام تا قاچاق دام باعث نشود زمینه تولید فرآورده‌های دامی کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد همکاران وی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی را مورد توجه جدی قرار داده تا فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم نشود.

نگین‌تاجی در ادامه به نظارت‌های درون سازمانی در دستگاه قضایی هم اشاره و اظهار داشت: این نظارت ها موجب سلامت قضات و کارکنان بوده و می‌توان گفت به نفع خودمان و مردم است.

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد، لزوم نظارت در رعایت حقوق عامه در سطح جامعه را یکی از اولویت های دستگاه قضایی در استان عنوان و خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت حقوق عامه وظیفه قانونی قوه قضائیه بوده و ملاک دادگستری در این راه ، قانون است.

به گزارش ایلنا، در این بازدید، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ،2 نفر از معاونان ،مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گچساران بهمراه رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از شعب محاکم حقوقی و جزایی و دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان گچساران بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از نزدیک و رو در رو با قضات و کارکنان این حوزه قضایی دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز