خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار البرز رئیس هیات ووشوی استان قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۵۸

میکاییل سلمانی با کسب حداکثر آرا برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ووشوی استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجمع انتخاباتی هیات ووشوی استان قزوین با حضور مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو کشور، ایرج رحمانی مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین و جمعی از ورزشکاران و مربیان این رشته برگزار شد.

مهدی سلمانی تنها کاندیدای رئیس هیات ووشوی استان قزوین بود که با ۱۴ رای از سوی اعضا برای تصدی این سمت انتخاب شد.

قبل از سلمانی، علی تنباکوساز ریاست هیات ووشوی استان قزوین را برعهده داشت که از این سمت استعفا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مجمع گفت: ووشوی قزوین برای پیشرفت و توسعه به همت و وحدت فعالان این رشته ورزشی نیاز دارد.

عباس علایی مقدم افزود: ووشو از رشته‌های آمایشی محسوب می‌شود و تا زمانی که همه در کنار هیات نباشند امکان پیشرفت و فراهم کردن زیرساخت‌ها ممکن نخواهد بود.

علایی مقدم در خصوص سالن اختصاصی ووشو گفت: سال گذشته توانستیم سالن ووشو را در شهرستان تاکستان و البرز فراهم کنیم و در شرایط فعلی فراهم سازی سالن ووشو برای شهر قزوین امکان‌پذیر نیست.

استان قزوین هزار و ۳۰۰ ووشو کار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز