خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج عنوان کرد:

شهرستان آوج نیازمند تصمیمات زیربنایی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۲۹

فرماندار آوج گفت: به تصمیمات اساسی و زیربنایی برای ایجاد آینده بهتر برای شهرستان آوج نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام هاشمی امام جمعه آوج در آئین افتتاح واحد تولیدی میوه خشک کنی در شهرک صنعتی آوج بیان کرد: با توجه به اینکه شهرک صنعتی آوج دارای مشکلات جذب سرمایه گذار است، نیاز است تا جلسه ویژه ای با حضور مدیران استانی و سرمایه گذاران، عوامل این امر ریشه یابی شود.

وی گفت: 450 هکتار زمین از سوی کشاورزان به شهرک صنعتی اهدا شده و با ایجاد جلسه ویژه می توان مدارک این زمین ها احیا شود.

امام جمعه آوج اظهار کرد: با وجود مشکلات زیاد، سرمایه گذار جهت ایجاد اشتغال و کمک به چرخه تولید وارد میدان می شود و نیاز است تا با برگزاری جلسه ویژه این مشکلات بازنگری و برطرف شود.

در ادامه نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج بیان کرد: شهرستان آوج در کشور به عنوان شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته معروف است.

وی با اشاره به توزیع ناعادلانه خدمات در سطح استان گفت: خدمات در شهرهای استان بطور متوازن ارائه شده اما شهرستان آوج از دید مسوولان دور مانده و نیاز به رسیدگی دارد.

فرماندار آوج اضافه کرد: باید امکانات و تسهیلات ویژه به این بخش تعلق گیرد و در حال حاضر فقط سه واحد در شهرک صنعتی آوج در حال فعالیت هستند و نیاز به اراده و تصمیم جدی است تا بتوانیم آوج که دروازه استان قزوین است را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

علیرضایی گفت: نیاز به تصمیمات اساسی و زیربنایی برای ایجاد آینده بهتر برای شهرستان آوج می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز