خبرگزاری کار ایران

اعزام تیم امداد برای نجات کوهنورد گرفتار در ارتفاعات بینالود

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۰۹

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: به دلیل تشنج یک کوهنورد در ارتفاعات بینالود که منجر به عدم توانایی برای ادامه مسیر شد ۲ تیم از نجاتگران امداد و نجات کوهستان به موقعیت اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایلنا از نیشابور، اسماعیل شاه‌بیکی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام این خبر به مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان به دلیل وخامت حال و ضرورت اعزام سریع به مرکز درمانی و همچنین صعب العبور بودن مسیر سریعا بالگرد اورژانس به موقعیت اعزام‌ شد.

وی اظهار داشت: به دلیل مناسب نبودن شرایط امکان فرود بالگرد میسر نشد و ۲ تیم پشتیبان دیگر نیز به موقعیت اعزام شد.

وی اعلام کرد: تیم پیشرو جمعیت هلال احمر نیشابور پس از رسیدن به موقعیت تثبیت و ارائه خدمات امدادی به کوهنورد مصدوم در حدفاصل جان پناه های دو شهید و مدرس اقدام به انتقال مصدوم و استقرار در جان پناه دو شهید کردند.

 وی تصریح کرد: پس از رسیدن تیم پشتیبان به جان پناه دو شهید امکان انتقال مصدوم به دلیل تاریکی هوا میسر نشد و در ساعات اولیه بامداد در صورت مساعد بودن هوا انتقال مصدوم به منطقه امن با استفاده از بالگرد صورت می‌گیرد. 

شاه بیکی عنوان کرد: وضعیت مصدوم که به دلیل تشنج دچار نوسان در سطح هوشیاری شده بود با ارتباط مستقیم پزشک درمانگاه هلال نیشابور و انجام اقدامات لازم درمانی در حال حاضر مطلوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز