خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۵۹

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان، گفت: برنامه با محوریت فرهنگی عاشورایی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، سرهنگ سید حسن حسینی عصر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات سپاه شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای مهین اسلامی و جان فشانی دلاورانه برای حفظ اسلام و قرآن بود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه ایثار، گذشت و رشادت‌ تنها منحصر به یک گروه خاصی نیست و جامعه ما همواره نیازمند این ویژگی ها است، گفت: وجود این ارزش‌ها و آرمان‌ها می تواند در ماندگاری جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

سرهنگ حسینی در ادامه یادآوری رشادت جوانان هشت سال دفاع مقدس را یکی از مهم ترین وظایف همگان عنوان کرد و افزود: دشمن تلاش می کند یاد و خاطره شهدای و ارزش‌های دفاع مقدس را در اذهان عمومی کمرنگ کند.

وی با تأکید بر نقش مهم رسانه و خبرنگاران در انتقال پیام و ارزش‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: باید دفاع مقدس و آرمان های آن به عنوان یک الگو برای جامعه معرفی شود ما با همین الگوی موفق در عرصه‌های اقتصادی،  فرهنگی و اجتماعی با دستان خالی توانستیم در برابر  قدرت‌ها جهان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه براساس آمار موسسه مطالعه هاتسون، ایران از لحاظ قدرت نفوذ در منطقه، منابع نیروی انسانی، منابع موشکی، قدرت بازدارندگی به عنوان هفتمین کشور جهان محسوب می شود، ادامه داد: قبل از ایران نام کشورهایی همانند آمریکا، هند، ژاپن، آلمان، چین، روسیه به چشم می خورد که این یک زنگ خطر برای دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در طول هفته دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ برنامه در شهرستان برگزار می شود، افزود: شعار محوری هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است و برنامه‌های نیز با توجه به تقارن با ایام محرم الحرام با محوریت فرهنگی عاشورایی و حسینی اجرا خواهد شد.

سرهنگ حسینی به برخی از برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان صومعه سرا اشاره کرد و برگزاری شش یادواره شهدا در بخش‌ها و دهستان‌ها، افتتاح ۱۰ واحد مسکونی محرومین، برپایی محفل انس با قرآن و اختتامیه مسابقات فوتسال جام هفته دفاع مقدس را بخشی از این برنامه‌ها اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز