خبرگزاری کار ایران

مربی ماشین سازی: آماده‌ایم تا جلوی پیکان بازی خوبی به نمایش بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۵۰

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با حضور در نشست خبری پیش از بازی با پیکان تهران گفت:

به گزارش ایلنا، غلامرضا باغ‌آبادی، در نشست خبری قبل از بازی مقابل پیکان ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه بابت عدم حضور سرمربی تیم در نشست خبری اظهارداشت: آقای خطیبی می‌بایست در اخرین جلسه تمرین تیم حضور می‌داشت به همین دلیل امکان شرکت در این نشست را نداشت.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه هفته قبل مقابل شهر خودرو بازی تماشاگرپسندی ارائه دادیم و حالا با آمادگی کامل مهیای بازی مقابل پیکان هستیم، افزود: آماده‌ایم که همانند سه بازی قبلی مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان و شهر خودرو که همه آسیایی بودند، بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

باغ‌ آبادی پیکان را تیم قابل احترامی دانست و تصریح کرد: این تیم کادر فنی منسجمی دارد و در سال‌های گذشته هم در لیگ برتر حضور داشته است. آنها دو شکست و سه تساوی کسب کرده‌اند که مستحق این نتایج نبودند. پیکان تیم خوبی است، اما ما هم ماشین‌سازی هستیم و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. امیدوارم دست خالی به تبریز برنگردیم.

گفتنی است، علی اکبرزاده مدیر رسانه‌ای تیم ماشین‌سازی در ابتدای نشست خبری با گلایه از زمان برگزاری نشست‌های خبری در تهران گفت: حضور زودهنگام در تهران برای شرکت در نشست‌های خبری خیلی سخت است. با توجه به اینکه پرواز اکثر تیم‌ها به تهران ساعت چهار بعدازظهر است، از سازمان لیگ می‌خواهیم نشست‌های خبری تهران را بعدازظهر برگزار کند.

تیم‌های فوتبال پیکان و ماشین‌سازی در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ‌برتر فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز