خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

گردشگری در شهرستان گلوگاه مغفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۶۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: گردشگری در شهرستان گلوگاه در شرق مازندران مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی قوانلو در اولین همایش فرصت ها، چالش و توانمندی های شهرستان گلوگاه در افق 1418 افزود: کاهش تورم و رشد اقتصادی از مسائل مهم و قابل توجه در جامعه است و چاره ای جز سرمایه گذاری برای رفع مشکلات نداریم.

وی گفت: حضور سرمایه گذاران مختلف در گلوگاه می تواند اثرگذار باشد و باید از این فرصت ها و سرمایه گذاران برای توسعه هر چه بیشتر استفاده کرد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه یکی از معضلات استانهای شمالی با وجود ارزش بالای تولیدات کشاورزی، کاهش شاغلین بخش کشاورزی است؛ تصریح کرد: این امر به علت روش های نوین کشاورزی و مکانیزاسیون شدن کشاورزی به وجود آمد. 

قوانلو گفت: با کاهش اشتغال در بخش کشاورزی، امروزه جور و جفای آن را بخش صنعت و گردشگری به دوش می کشد.

وی با اشاره به فرصت های مختلف توسعه در گلوگاه یادآور شد: در مطالعات آمایش سرزمینی یکی از مهمترین فرصت های رشد شهرستان گلوگاه، کشاورزی و صنعت قلمداد شد و گردشگری بعنوان مولفه مهم مغفول ماند.

قوانلو افزود: شهرستان گلوگاه به دلیل نزدیکی به دو فرودگاه مازندران و گلستان، همجواری با بندر امیرآباد و دسترسی آسان به راه ترانزیتی می تواند نقش مهمی در توسعه همه جانبه ایفا کند و بهترین فرصت برای سرمایه گذاری است که باید این ظرفیت ها به سرمایه گذاران شناسانده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز