خبرگزاری کار ایران

باند توطئه 5 نفره علیه سرمربی سابق پرسپولیس در عربستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۱۱

آخرین بیانیه الاهلی پاسخی بود به برانکو ایوانکوویچ که می‌گفت از برکناری‌اش بی‌اطلاع است. در واقع باشگاه عربستانی چاره‌ای پیش‌روی خود نمی‌دید جز اعلام رسمی خبر برکناری برانکو و جانشینی موقت صالح المحمدی.

به گزارش ایلنا، مرد کروات بعد از تنها 5 بازی و در حالی که شکست دو بر یک برابر الوحده در هفته سوم لیگ عربستان آخرین نیمکت‌نشینی‌اش در الاهلی بود، برکنار شد تا سایت so3ody در توجیه این برکناری بنویسد: «اعتراض السومه به برانکو از همان دیدار نخست برابر الهلال آغاز شد. این مهاجم سوریه‌ای مخالف سبک بازی و تفکرات برانکو بود و دخالتش در امور فنی تیم هم باعث شد برانکو او را کنار بگذارد. در نهایت اما مدیران باشگاه الاهلی در حمایت از السوما، سرمربی را اخراج کردند.»

این در حالی است که سرمربی پیشین الاهلی دلیل برکناری برانکو را چیز دیگری دانسته و نسبت به اتفاقات پشت پرده و وجود یک باند پنج نفره در الاهلی افشاگری کرده است. خورخه فوساتی اروگوئه‌ای که سال گذشته هدایت الاهلی را بر عهده داشت و مثل برانکو اخراج شد، در گفت‌وگو با روزنامه «الریاضیه» عربستان از دخالت و توطئه ۵ بازیکن در الاهلی خبر داده. بازیکنانی که در واقع گرداننده اصلی باشگاه هستند و تصمیمات اصلی را می‌گیرند. او گفته: «این پنج بازیکن در شیوه‌های بازی تیم و ترکیب دخالت می‌کنند و زکی الصالح مدیر تیم هم با آنها همراه است. البته نمی‌خواهم از این بازیکنان نام ببرم اما باید تأکید کنم که حسین عبدالغنی بازیکن باتجربه الاهلی در این باند پنج نفره جایی ندارد.»

باند توطئه 5 نفره علیه سرمربی سابق پرسپولیس در عربستان

دلیلش هر چه باشد، حالا برانکو دیگر جایی در الاهلی ندارد و جالب اینکه مدیر فوتبال این باشگاه هم در حمایت از او استعفا داده است. ماجد الطویرقی که بعد از اخراج مرد کروات استعفا داده بود، دوشنبه‌شب در یک برنامه تلویزیونی عربستان گفت: «قبل از برکناری، استعفایم را اعلام کردم و دلیل آن، فضاسازی رسانه‌ای شاهزاده منصور بن مشعل و دخالتش در امور فنی بود.»

اتفاقاً همین شاهزاده سعودی که حکم اخراج برانکو ایوانکوویچ را خودش صادر کرده بود، حق فسخ 8 میلیون ریالی (حدود 24 میلیارد تومان) این مربی را هم تمام و کمال پرداخت کرد تا فرصت شکایت را از او بگیرد. حالا باشگاه الاهلی قول یک مربی بزرگ را به هوادارانش داده و شبکه «دزایر تی‌وی» الجزایر هم ادعا کرده که این باشگاه عربستانی، 4 برابر دستمزد کنونی جمال بلماضی در تیم‌ملی الجزایر را به او پیشنهاد داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز