خبرگزاری کار ایران

ناداوری در لیگ یک بیداد می‌کند؛

میلاد باقری: داور به من گفت با کوچکترین برخوردی پنالتی می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۰۱

مدافع تیم فوتبال رایکا بابل حرف‌های جالبی را درخصوص بازی با گل ریحان البرز مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میلاد باقری مدافع تیم فوتبال رایکا بابل درخصوص بازی با گل ریحان البرز گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و به جز دو موقعیت در نیمه اول، اجازه نفس کشیدن به تیم حریف ندادیم. موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم و تیمی که در هر بازی بیش از 5 موقعیت گل صد در صد ایجاد می‌کند فکر نکنم از نظر فنی مشکلی داشته باشد.

وی ادامه داد: تنها نقطه ضعف ما مقابله با داوری است. متاسفانه ما علاوه بر اینکه باید مقابل تیم‌های حریف بجنگیم، با داور نیز باید جنگید که این موضوع ما را آزار می‌دهد. ناداوری در لیگ یک بیداد می‌کند و حداقل انتظار ما از داوران این است که ناحقی علیه تیمی نکنند. در بازی با گل ریحان داور بازی علنا آمد و به من گفت که با کوچکترین برخوردی برای حریف پنالتی خواهد گرفت.

مدافع رایکا بابل اظهار داشت: چرا داور بازی باید به خود چنین اجازه‌ای را بدهد که اینگونه در زمین خودمان به ما این مسائل را بگوید. فوتبال است و هزاران برخورد؛ ما مدافع هستیم و برخورد در فوتبال اجتناب ناپذیر است. داور فکر ما را خراب کرد و تمرکز را در دقایق پایانی از ما گرفت. مهاجمان حریف دو دروازه‌بان ما را مصدوم کردند، چرا به آنها کارت نداد؟

باقری در خاتمه بیان کرد: تنها چیزی که می‌توانم بگویم آن است که برای چنین داورانی متاسفم. داور علنا به من نشان داد که می‌خواهد بازی را برای گل ریحان در بیاورد و این موضوع برای امروز و دیروز نیست. کمیته داوران باید در این خصوص ورود کند. شرمنده هواداران عزیزمان شدیم و با این اشتباه داور، 7 امتیاز از رایکا توسط آنها گرفته شد و هیچ کس هم پاسخگو نیست. از هواداران خونگرممان می‌خواهم تا با ایجاد کمپینی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند تا حق رایکا و مردمان بابل به همین سادگی خورده نشود.

میلاد باقری: داور به من گفت با کوچکترین برخوردی پنالتی می‌گیرم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز