خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف پوشاک و البسه قاچاق در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۵۷

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف 4 دستگاه خودرو سواری و کشف پوشاک و البسه قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران اقتصادی، ماموران پاسگاه انتظامی ایست و بازرسی "پل زال" در محور اندیمشک_ خرم آباد با اقدامات اطلاعاتی از تردد 4 دستگاه خودروی سواری پژو 405 حامل کالای قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی طی 4 عملیات پی در پی آنها راشناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع پوشاک و البسه قاچاق از جمله  140 دست بلوزدخترانه، کاپشن و پالتو مردانه، 160 جفت کفش مردانه و زنانه، 220 دست پیراهن و شلوار، 550 دست تک پوش آستین بلند زمستانه و 500 دست زیرپیراهن فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی و تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل آنان به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان تحت رصد کامل امنیتی و اطلاعاتی ماموران انتظامی می باشد و با قاچاقچیان به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز