خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف 108 هزار لیتر سوخت قاچاق در اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۴۲

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 108 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت و ترانزیت نفت خام از لوله های عبوری شهرستان کارون به یکی از استان های همجوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرارگرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران کلانتری 20 شهرستان اهواز با راه اندازی اکیپ های گشت نامحسوس و اقدامات تخصصی کمتر از 7 ساعت کنترل جاده های حوزه استحفاظی 4 دستگاه تریلر نفتکش حامل نقت خام سرقتی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی 108 هزار لیتر نفت خام سرقتی به ارزش تقریبی 5 میلیارد و 230 میلیون و 188 هزار ریال کشف و در این رابطه 4 قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق از مأموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز