خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی رمضی و با حضور دادکان و صادقی فر

انتصاب مریم پناهی به عنوان رییس دپارتمان روانشناسی فدراسیون کارگری

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۵۰۱

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون ورزش کارگری خانم مریم پناهی به عنوان مسئول دپارتمان روانشناسی ورزشی این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش ایلنا  ، ظهر امروز و در حاشیه جلسه کمیته فنی ورزش کارگری ، حکم دپارتمان روانشناسی فدراسیون کارگری با حضور محمد دادکان مشاور ورزشی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ، صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی، فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی  جواد رمضی رییس فدراسیون کارگری ، خانم خواجه نژاد معاون اداره کل امور ورزشی به خانم مریم پناهی اهدا شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

سرکار خانم پناهی ،نظر به علاقمندی ، تعهد ، تخصص و تجارب سرکار عالی در امور روانشناسی ورزشی و به منظور تقویت نهضت ورزش کارگری و خدمت به جامعه کار و تلاش به موجب این ابلاغ به سمت مسئول دپارتمان روانشناسی ورزشی فدراسیون منصوب می شوید.

مریم پناهی مشاور مدیر کل ورزش کارگری  و روانشناس به عنوان اولین بانوی روانشناس مدتی است که با تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان همکاری می کند.

برگزاری دو دوره روانشناسی برای اعضای تیم ملی نابینایان تاکنون توسط وی بازتاب خوبی دربین  اعضای تیم ملی 5 نفره که عازم مسابقات جهانی و انتخابی پارالمپیک می باشد داشته و استقبال خوبی شده است. قرار است سومین دوره هم هفته آینده درتهران برای اردوی تیم ملی 5 نفره توسط وی برگزار شود.

دکتر دادکان با تبریک انتصاب  خانم پناهی به عنوان روانشناس دردپارتمان فدراسیون کارگری ابراز امیدواری کرد که این انتخاب بتواند سرمنشا موفقیت های بیشتر ورزش کارگری باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز