خبرگزاری کار ایران

مشاهده آنلاین لیست قیمت انواع لوله و اتصالات در لوله آنلاین

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۲۴۲

قیمت لوله‌ها با توجه به وزن، کیفیت، نوع مواد اولیه و... متفاوت است. شما می‌توانید در لوله آنلاین قیمت اصلی را مشاهده و با قیمت‌های دیگر مقایسه کنید.

ایلنا؛ لوله آنلاین با نشانی اینترنتی : https://www.loolehonline.com به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید لوله و اتصالات، از یک کادر مجرب و متخصص و با سابقه ی 30 ساله برای تعیین دقیق مشخصات فنی و قیمت‌گذاری این محصولات بوجود آمده است که شما را در این زمینه راهنمایی و مشاوره می‌کند تا خرید مطمئنی داشته باشید.

قیمت لوله‌ها با توجه به وزن، کیفیت، نوع مواد اولیه و... متفاوت است. شما می‌توانید در لوله آنلاین قیمت اصلی را مشاهده و با قیمت‌های دیگر مقایسه کنید.

لوله جدار چاه بر اساس چند پارامتر قیمت‌ گذاری می‌شود. قیمت این لوله با توجه به ضخامت و جنس آن و ورق مورد استفاده، همچنین نوع ضخامت متفاوت است. از آن‌جا که اخیرا شرکت‌های داخلی نیز اقدام به تولید این نوع لوله کردند، خرید لوله جدار چاه نسبت به انواع دیگر لوله‌ها مقرون به صرفه است.

با وجود اینکه قیمت لوله جدار چاه با توجه به کاربرد آن متفاوت است اما یکی از دلایل اصلی تفاوت آن، کیفیت ورقی ست که در ساخت این لوله استفاده شده است. در اصل هرچه جنس مرغوب‌تر قیمت آن گران‌تر، هرچقدر پول دهید همانقدر آش می‌خورید.

از طرف دیگر واسطه‌های فروش لوله نیز به قیمت آن اضافه می‌کند که لوله آنلاین پیشنهاد می‌کند علاوه بر انتخاب با کیفیت‌ترین لوله، با حذف واسطه، لوله جدار با قیمت مناسبی را در لوله آنلاین تهیه خواهید کرد. لوله جدار چاهی که در فروشگاه اینترنتی لوله آنلاین مشاهده می‌کنید در در دو نوع یو پی وی سی و آهنی است که قیمت لوله جدار یو پی وی سی  از 48 هزار تومان تا 635 هزار تومان ادامه دارد. لوله جدار آهنی بر خلاف لوله جدار یو پی وی سی، در یک وزن ثابت بوده و با قیمت کیلویی حدود6000 تومان به فروش می‌رسد.

لوله کاروگیت

لوله‌ سیاه رنگ از جنس پلی اتیلن یا پی وی سی است با ساختاری منحصربفرد که سطح خارجی آن فنری و به رنگ مشکی بوده و سطح داخلی آن به رنگ زرد و صاف است. سطح صاف آن به علت راحتی عبور مواد و فشار حرکت سریع‌تر آن است. بیشترین مورد استفاده از لوله‌های کاروگیت در صنعت آب و فاضلاب و راهسازی و شهرسازی است.

این لوله‌ها در سایزهای مختلفی هستند که همین عامل باعث تغییر قیمت لوله کاروگیت می‌شود. برای خرید لوله کاروگیت در زمانی که بازار بورس دچار نوسان است کافیست با لوله آنلاین تماس بگیرید. البته نوع و میزان مواد اولیه مورد استفاده در این لوله نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. از آنجا که نکات زیادی در قیمت لوله کاروگیت تاثیرگذار است، لوله آنلاین پیشنهاد می‌کند به کیفیت، میزان استحکام، میزان خلوص مواد اولیه و سایز لوله‌ها توجه کنید. باکیفیت‌ترین لوله‌ها را شما می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.

لوله کاروگیت از متری 18 هزار تومان آغاز شده و تا 1100 هزار تومان ادامه دارد.

لوله‌های پلی اتیلن نیز همانطور که از نامشان پیداست، از جنس پلی اتیلن بوده و مقاومت بالایی دارند. این لوله‌ها برای آبرسانی، گازرسانی و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند که بر اساس کاربردشان دارای نوار رنگی آبی، زرد و قهوه‌ای هستند. برای اطلاع از قیمت لوله های پلی اتیلن روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.loolehonline.com/products/group/لوله-پلی-اتیلن/1112/view/

با توجه اینکه قیمت نفت هر روز در حال تغییر است، از آنجا که مواد اولیه لوله پلی اتیلن نیز از نفت ساخته شده است، قیمت این لوله‌ها نیز متغیر است. اما در حالت کلی، در بازار چندان اختلاف قیمتی ندارد. به عنوان مرجع برای اطلاع از ویژگی‌های فنی و خرید لوله پلی اتیلن ، لوله آنلاین گزینه‌ی مناسبی است.

قیمت این لوله‌ها بر اساس مواد خالص، کیلویی 14 هزار تومان است. اگر مواد ناخالص در ساخت آن به کار رفته باشد، کیلویی 10 هزار تومان است و برای کاربرد لوله های پوشش کابل کیلویی 7000 تومن که البته این مقادیر با توجه به وضعیت بازار متغیر است.

در مورد خرید لوله پلیکا ( لوله پی وی سی ) ، به تجربه‌ بیش از 30 سال لوله آنلاین اعتماد کنید. لوله آنلاین  با جمع‌آوری مشخصات فنی و بهترین قیمت‌ها این امکان را برای خریداران فراهم کرده است تا بتوانند پس از مقایسه و بررسی کامل، با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین لوله مورد نظر خود را خریداری نمایند. قیمت لوله پلیکا معمولی نسبت به سایر لوله‌ها مقرون به صرفه‌تر است. لوله‌ PVC بر اساس طول یا وزن تعیین قیمت می‌شود. لوله‌های ضخیم‌تر معمولا گران‌تر هستند.

شما می‌توانید با یک تلفن نسبت به خرید لوله پلیکا و قیمت آن اقدام کنید تا این محصول را در محل تحویل بگیرید. برای مشاهده قیمت لوله های پلیکا روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.loolehonline.com/products/list/لوله--پی-وی-سی/1111/view/

اگر قصد خرید لوله‌ زهکش را دارید، کارشناس فروش لوله‌های زهکشی در لوله آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه بوده و با یک تماس شما را از قیمت لوله زهکش باخبر می‌کند. پرکاربردترین لوله زهکش، جنس پی وی سی بوده که از انعطاف و طول عمر بالایی برخوردار است. این لوله در سایزهای 110،125، 160 و 200 میلی‌متر  و در دو دسته تمام مشبک و نیمه مشبک و پوشش دار و بدون پوشش، در لوله آنلاین قرار داده شده است که می‌توانید پس از مطالعه مشخصات فنی آن و مقایسه، خریداری نمایید.

لوله آنلاین با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین اتصالات از جنس اتصالات پلیکا و اتصالات کاروگیت، در سایزهای مختلف، کار شما را برای خرید لوله و اتصالات راحت کرده است.

تلفن های تماس :

021284232 08138211111 08132514700 08132519092 08132523298

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز