خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد ۱ - لسترسیتی ۰؛

برتری خفیف شیاطین‌سرخ مقابل روبا‌ه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۹۶

بعد از چند ناکامی در کسب پیروزی، یونایتد امروز با تک گل دقایق ابتدایی مارکوس راشفورد از روی نقطه پنالتی لستر را مغلوب کرده وبه اوضاع خود در جدول سر و سامان بخشید.

به گزارش ایلنا، یونایتد بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه دو می توانست به گل برسد، اما ضربه ایستگاهی پریرا با مهار تماشایی کسپر اشمایکل همراه شد. در دقیقه 5 و روی دفع توپ اشتباه لیندلوف، مدیسون با ضربه ای والی دروازه یونایتد را تهدید کرد اما داوید دخیا عکس العمل خوبی نشان داد.

دقایقی بعد و با متوقف شدن راشفورد در محوطه جریمه لستر، شیاطین سرخ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که خود راشفورد آن را تبدیل به گل کرد و یونایتد با یک گل از حریف پیش افتاد. در ادامه لستر برای زدن گل تساوی تلاش زیادی کرد و در دقیقه 30 می توانست روی حرکت و ارسال چیلول به گل برسد اما داوید دخیا عکس العمل خوبی نشان داد. در لحظات پایانی نیمه اول لستر باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه چادهوری بعد از برخورد با مگوایر در اختیار دخیا قرار گرفت تا نیمه نخست با برتری 0-1 یونایتد به پایان برسد.

یونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیه 49 و روی حرکت انفرادی دنیل جیمز می توانست به گل برسد اما ضربه او از بالای دروازه لستر به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی ارسال وان بیساکا، یونایتد می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه خوان ماتا با مهار اشمایکل همراه شد و در ریباند نیز ضربه پریرا راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 62 لستر فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه تیملمانس روی پاس گری از بالای دروازه دخیا به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز