خبرگزاری کار ایران

مدافع سرخپوشان در گفتگو با ایلنا؛

سید محمد حسینی: به چیزی جز برد مقابل مس فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۵۰

مدافع تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت معتقد است مقابل مس رفسنجان پیروز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد حسینی مدافع جوان و آینده‌دار تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: خداروشکر همه چیز خوب است. تمرینات بسیار خوب و منظمی را پیگیری کردیم و تمام ایده‌آل‌ها در تیم فراهم است و کمبود آنچنانی نداریم. آماده بازی با مس رفسنجان هستیم و می‌خواهیم خود را به صدر جدول برسانیم.

وی درخصوص بازی با مس رفسنجان نیز گفت: بازی سختی پیش رو داریم. نمودار نتیجه گیری آنها نشان می‌دهد که هر هفته بهتر می‌شوند و نتایج خوبی کسب می‌کنند اما ما نیز در بازی‌های داخل خانه بسیار قدرتمندانه بازی می‌کنیم. برد هفته قبلمان مقابل مس کرمان گویای آن است که به حریفی باج نمی‌دهیم و مقابل مس رفسنجان نیز به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

حسینی ادامه داد: از خط دروازه تا خط حمله بازیکنانمان خوب هستند. به معنای واقعی کلمه تیم هستیم و همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. صمیمیت در تیم ما اوج می‌زند و به همین خاطر است که تیم‌ها نمی‌توانند جلوی تیم ما خوب نتیجه بگیرند.

مدافع سرخپوشان پاکدشت در خاتمه اظهار داشت: حقمان این جای جدول نیست. ما اکنون می‌بایست صدرنشین می‌شدیم و اگر کمی بدشانسی از تیم ما بیرون برود، قطعا ما جزو گزینه‌های صعود خواهیم بود. البته اکنون نیز جزو گزینه‌ها هستیم ولی اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، اکنون با اختلاف بیشتری در صدر جدول حضور داشتیم. در پایان نیز از آقای نیکبخت بخاطر تیم خیلی خوبی که بستند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز