خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی استان قزوین:

دمای هوای قزوین امروز و فردا کاهش می یابد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۱۳۳

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: به لحاظ دمایی برای امروز کاهش دما پیش بینی می شود.

یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های هواشناسی، همچنان برای امروز و فردا با استقرار زبانه های پرفشار، پدیده غالب در استان وزش بادهای شمالی است که در امتداد شهرستان های بویین زهرا، تاکستان، کوهین در ساعت بعدازظهر نسبتا شدید تا شدید خواهد بود و به لحاظ دمایی برای امروز کاهش دما پیش بینی می شود ضمنا برای اوایل هفته آینده جوی نسبتا پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان از ظهر امروز تا دو روز آینده به صورت صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتا شدید به ویژه در کانال بادی استان و در ارتفاعات شمالی مه آلود و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: وضعیت آب و هوای استان برای روز شنبه الی یکشنبه به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی عنوان کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان آوج با ۵ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما نیز مربوط به شهرستان بویین زهرا با ۳۰ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز