خبرگزاری کار ایران

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)؛

دو باند تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در مشهد متلاشی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۴۸

سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی خراسان رضوی دو باند تولید و توزیع ماده مخدر صنعتی شیشه را در مشهد شناسایی و متلاشی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، اداره کل اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: در این زمینه ۱۱ قاچاقچی مواد مخدر که در قالب باند مسلح در مشهد سوداگری مرگ می کردند، دستگیر شدند.  

همچنین لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی در بلوار هاشمیه مشهد منهدم و هشت نفر حین تولید شیشه دستگیر شدند. در این عملیات حدود سه لیتر آبکار شیشه، مقادیری از دیگر انواع مخدر و مواد شیمیایی پیش ساز کشف شد.  

سربازان گمنام امام زمان(عج) طی عملیاتی دیگر در خیابان خواجه ربیع ۲۳ کلانشهر مشهد نیز به دیگر باند مسلح تولید و توزیع ماده مخدر صنعتی شیشه ضربه زدند. 

در جریان این عملیات هم سه متهم دستگیر، شش کیلوگرم ماده مخدر شیشه آماده توزیع کشف، دو قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مورد استفاده سوداگران مرگ توقیف شدند.

بر اساس گزارش اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، این باندهای مسلح تولید و توزیع ماده مخدر شیشه به طور میانگین هر هفته چهار تا هفت کیلوگرم از این مخدر صنعتی خطرناک و نیز ماده افیونی هرویین را بین جوانان در سطح کلانشهر مشهد توزیع می کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز