خبرگزاری کار ایران

گفتگوی جنجالی کاپیتان سابق؛ فرگوسن باید از من عذرخواهی کند!

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۵۱۹

روی کین بار دیگر وارد جنگ لفظی با سر الکس فرگوسن شده و گفته که این اسطوره منچستر یونایتد تنها به فکر خودش است.

به گزارش ایلنا، کین و فرگوسن سال‌هاست با هم رودررو نشده‌اند؛ یعنی پس از آنکه کین با دلخوری از یونایتد جدا شد. هنگامی که دوران ورزشی کین رو به پایان بود، فرگوسن را متهم کرد او را در تیم منزوی کرده است، آن هم زمانی که بیش از همیشه نیاز به حمایت مربی داشت. کاپیتان سابق شیاطین سرخ حالا به روش‌های مدیریتی فرگوسن حمله کرده است. کین همچنین گفته که او تنها کسی نیست که فرگوسن رهایش کرد و به رفتار این مربی اسکاتلندی با دو کاپیتان سابق دیگر تیم هم اشاره کرد، یعنی برایان رابسون و استیو بروس.

کین گفت: من فرگوسن را نمی‌بخشم. نحوه بازتاب ماجرا در رسانه‌ها و اینکه گفتند من همه را عاصی کرده‌ام چرند محض بود. برایم مهم نیست طرف مقابلم فرگوسن باشد یا پاپ. من باید از خودم دفاع کنم. به نظرم زمانی که او عذرخواهی کند، آن وقت به او سلام خواهم کرد اما من علاقه‌ای به صحبت با ایشان ندارم. مردم درباره نحوه مدیریت فرگوسن روی بازیکنان حرف می‌زنند اما شما تحت تأثیر این حرف‌ها قرار نگیرید. زمانی که برایان رابسون رفت من در باشگاه بودم. زمانی که استیو بروس رفت هم همینطور. این دو نفر از بزرگان منچستر یونایتد بودند، ولی من از رفتاری که با آنها شد راضی نبودم.

بروس در سال 1995 اجازه ترک یونایتد و پیوستن به جرگه مربیان را نیافت اما فرگوسن دیگر به او چندان بازی نمی‌داد. او از لیست یونایتد برای فینال جام حذفی در سال 1996 هم خط خورد.

همچنین پیراهن شماره 7 رابسون در آخرین فصل حضورش در یونایتد به اریک کانتونا داده شد. او هم از لیست تیم برای فینال جام حذفی خط خورد، هرچند که در نیمه‌نهایی آن مسابقات گل زده بود.

کین همچنین به این اشاره کرد که سایر اعضای خانواده فرگوسن هم رابطه‌ای نزدیک با باشگاه داشتند. دارن، پسر او در سال 1993 برای یونایتد 15 بازی انجام داد و مدال قهرمان لیگ برتر را گرفت. او در ادامه دوران بازی‌اش در دسته‌های پایین‌تر انگلیس و اروپا به میدان رفت.

کین می‌گوید مربیان دیگر حاضر نمی‌شدند به بازیکنی در این سطح در لیگ برتر بازی بدهند: مردم می‌گویند که اولویت اصلی فرگوسن همواره منافع منچستر یونایتد بوده است اما دارن فرگوسن، پسر او یک مدال طلا گرفت. او خیلی خوش‌شانس بود. برادر فرگوسن هم برای مدتی طولانی استعدادیاب یونایتد بود. من تعجب می‌کنم که به همسر او در یونایتد پست ندادند. دارن در پرستون نورث‌اند مربیگری کرد و اخراج شد. او چند بازیکن جوان از یونایتد را قرض گرفت اما فکر می‌کنید فردایش چه شد؟ آنها را از پرستون کنار گذاشتند. آیا این کارها برای منافع منچستر یونایتد بود؟

کین از سال 2005 که از یونایتد جدا شده، مرتباً از اوضاع این باشگاه شکایت کرده است. او یک بار گفت که فرگوسن در اواخر دوران بازی او در یونایتد، او را نادیده می‌گرفت: مردم می‌گویند که او در روزهای سخت کنار من ماند اما زمانی که من 34 سال داشتم خبری از این مسائل نبود. یعنی زمانی که به پایان دوران بازی رسیده بودم. ناگهان انگار او به من می‌گوید: برو، روی! مردم می‌گویند که فرگوسن همیشه بهترین کار را برای یونایتد انجام می‌دهد اما به نظرم اینطور نبود. به نظرم او بهترین کار را برای خودش انجام می‌دهد.

کین همچنین به چندین بازیکن تیم ملی ایرلند حمله کرده است و توانایی آنها را زیر سؤال برده است. کین در سال‌های 2013 تا 2018 دستیار مارتین اونیل در تیم ملی ایرلند بود و در این مدت بارها با بازیکنان درگیر شد. او حالا می‌گوید: جان والترز خیلی حرف می‌زند. واقعاً عجیب است. هری آرتر هم به صورت قرضی به کاردیف رفت و با این تیم سقوط کرد. استیون وارد هم حتی نتوانست به ترکیب استوک‌ سیتی راه پیدا کند، تیمی که در حال حاضر در قعر جدول است. او در تلویزیون به خاطر شرایط خانوادگی‌اش گریه می‌کرد. می‌دانید، شاید می‌خواهد مدتی استراحت کند و به خودش سخت نگیرد. مدال‌های او را شمرده‌اید؟ این کار زیاد طول نمی‌کشد!

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز