خبرگزاری کار ایران

سامان احتشامی:

باهوش‌تر، تواناتر و هنرمندتر از مهران مدیری ندیدم/مدیری باعث شد بیشتر دیده شوم

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۵۹۱

سامان احتشامی (آهنگساز، مدرس و نوازنده پیانو) با انتشار پستی در صفحه شخص‌اش از مهران مدیری تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سامان احتشامی (آهنگساز، مدرس و نوازنده پیانو) پس از همکاری با مهران مدیری در کنسرتش از او تقدیر و تشکر کرد.

سامان احتشامی که در آخرین کنسرت مهران مدیری به عنوان نوازنده حضور داشته و در کنسرت 28 مرداد او را روی صحنه همراهی کرده، با انتشار عکسی در صفحه شخصی‌اش این‌گونه از او تشکر کرده است: «من، سامان احتشامى، از سن هفت سالگى در رادیوى مملکتم کار کردم و بیش از چهل آلبوم صوتى دارم و بیش از پانصد اثر صوتى و تصویرى با هنرمندان بنام کارکردم و خلاصه از مهران مدیرى باهوش‌تر و تواناتر و هنرمندتر ندیدم. دلم خواست بگم تا آخر عمرم مدیون ایشان هستم و ممنونم که به من اطمینان کردن و با من کمترین کار کردن و موجب دیده شدن بیشترم شدن و فقط میتونم به خاطر تشکر یه پست بذارم. همین. ایشالا شما هم تو زندگیتون یه استاد مهران مدیرى داشته باشید.»

گفتنی است سامان احتشامی فعالیت در عرصه موسیقی را از کودکی آغاز کرده و از محضر استادانی چون جواد معروفی، محمد سریر و اسماعیل امین موید بهره برده است.

مهران مدیری نیز که سال ۱۳۷۹ آلبوم «از روی سادگی» را با همراهی زنده‌‌یاد بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر کرده بود، تابستان سال گذشته مجموعه کنسرت‌هایی را با حضور سامان احتشامی و سایر نوازندگان مطرح موسیقی در برج میلاد تهران برگزار کرده و اخیرا نیز در تالار رویال هتل اسپیناس پالاس تهران روی صحنه رفته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز