خبرگزاری کار ایران

ترامپ: به پنس پیشنهاد اقامت در هتل ایرلند را ندادم

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۰۹۱

رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته- چهارشنبه- پیشنهاد اقامت در یکی از هتل‌هایش به معاون خود در اثنای سفر به ایرلند را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «دونالد ترامپ» ‌رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته -چهارشنبه- تأکید کرد که به «مایک پنس» معاون خود پیشنهاد اقامت در یکی از هتل‌هایش هنگام سفر به ایرلند را نداده است اما روایت‌های متناقض در این باره حتی داخل دولت این کشور رو به افزایش است. 

پنس هنگام سفر به ایرلند در هتل «ترامپ اینترنشنال گلف» در منطقه «دونیگ» واقع در ساحل شرقی ایرلند اقامت داشت که این موضوع جنجال گسترده‌ای را درباره استفاده از اموال عمومی ایجاد کرد. 

«مارک شورت» رئیس دفتر پنس در پاسخ به پرسشی در این باره که انتقادات شدیدی را به دنبال داشته گفت: «این تصمیم بنا به پیشنهاد ترامپ اتخاذ شد».

وی بلافاصله تلاش کرد که حرف خود را اصلاح کند. 

ترامپ روز گذشته در واکنش به جنجال ایجاد شده گفت: «من هیچ دخالتی در این موضوع نداشته‌ام البته این مکان فوق العاده است». 

رئیس مستغلات منطقه در پاسخ به پرسشی در این باره که آیا او این مکان را به پنس پیشنهاد داده گفت:‌ «من هرگز پیشنهاد ندادم،‌ من هتل‌های فراوانی در بسیاری از اماکن دارم اما مردم از این منطقه استفاده می‌کنند چرا که از همه بهتر است». 

ورود وزرا و اعضای دولت فدرال به هتل‌های ترامپ در سراسر جهان با انتقادات بیشماری همراه بوده است. 

رئیس جمهوری آمریکا در پایان ماه آگوست از تصمیم خود برای برگزاری نشست آینده گروه ۷ در یکی از باشگاه‌های گلف خود در نزدیکی میامی در ایالت فلوریدا خبر داد. 

وی گفت: «این مکان فوق‌العاده است و البته هیچ درآمد شخصی از آنجا ندارم». 

اظهارات ترامپ با انتقادات تند مواجه و موجب شد که پارلمان تحقیقی را در این زمینه آغاز کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز