خبرگزاری کار ایران

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد:

سه‌میلیون و ۳۵۲ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی در حج تمتع

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۴۸

ترافیک مکالمات حج امسال از ۱۷ تیرماه با اعزام زائران ایرانی به کشور عربستان آغاز شد و تا پایان روز ۱۲ شهریور بیش از سه میلیون و ۳۵۲ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی برقرار شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست معاونت فنی مدیرعامل شرکت با اعلام این مطلب افزود: بیشترین ترافیک مکالمات حجاج در تاریخ ۲۳ مرداد ماه امسال بود که در این روز، ۱۰۹ هزار و ۶۹۶ دقیقه مکالمات برقرار شده است.

سهراب آغ‌بیات افزود: بیشترین ترافیک عربستان در سال ۱۳۹۸ اختصاص به شبکه همراه اول داشت که حدود ۷۱/۱ درصد کل ترافیک را تشکیل می‌دهد و پس از آن شبکه ایرانسل قرار دارد که حدود ۱۴/۶ درصد ترافیک حجاج را به خود اختصاص داد و در مرحله بعدی شرکت‌های مخابراتی استانی در حدود ۱۴ درصد و رایتل در حدود ۰/۳ درصد کل ترافیک با آن کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های لازم و تشکیل کمیته‌های ویژه در شرکت ارتباطات زیرساخت و همکاری اپراتورهای همراه کشور برای حفظ پایداری کیفیت ارتباطات در بالاترین سطح، تمامی درخواستها به مقصد عربستان با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی کشور و ظرفیت‌های مسیرهای بین‌الملل با موفقیت برقرار شد.

آغ بیات درباره راهکارهای شرکت ارتباطات زیرساخت برای تسهیل ارتباط زائران در این ایام توضیح داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته این شرکت ظرفیت‌های ترانزیتی خود را با اپراتورهای کشور عربستان افزایش داد و همزمان کیفیت ارتباطات شرکت‌های ترانزیتی نیز تحت کنترل و پایش ویژه قرار گرفته است.

به گفته سرپرست معاونت فنی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، براساس نتایج ترافیک‌سنجی انجام شده، متوسط زمان مکالمات (ACT) در حدود ۲ دقیقه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز