خبرگزاری کار ایران

آغاز پروازهای برگشت حجاج زنجانی از امروز

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۵۹۶

مدیر فرودگاه زنجان از آغاز پروازهای برگشت حجاج زنجانی خبر داد و گفت: این پروازها از امروز آغاز و طی چهار روز و با 6 پرواز انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد قاسمی، امروز با اشاره به  زمان آغاز پروازهای برگشت حجاج زنجانی از امروز  25 مرداد  مردادماه گفت: ساعت نخستین پرواز برگشت در فرودگاه زنجان 14 و پنج دقیقه پیش‌بینی شده است.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه پروازهای حجاج زنجانی طدر روزهای دوشنبه یک پرواز، یکشنبه سه پرواز و دوشنبه هم یک پرواز انجام خواهد شد، افزود: طبق برنامه پروازهای رفت، 10 کاروان از حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان و یک کاروان هم از فرودگاه امام انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برقراری پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد و برعکس گفت: ادامه این پروازها نیازمند حمایت و استقبال است، چرا که فعالیت شرکت هواپیمایی در این مسیر منوط به داشتن صرفه اقتصادی است.

قاسمی ابراز امیدواری کرد، استقبال مردم از پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد و برعکس، باعث ماندگاری این پرواز شود.

 پروازهای فرودگاه زنجان همواره با مشکلاتی همراه بوده که موجب لغو هر از چند‌گاه این پروازها می‌شود، چنانکه پرواز حجاج زنجانی هم با اما و اگرهای همراه شده بود تا اینکه با پیگیری مسؤولان استانی این پروازها انجام شد.

این مشکلات در مورد پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد هم وجود دارد که مهم‌ترین دلیل آن عدم استقبال مسافران این مسیر پروازی اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز