خبرگزاری کار ایران

پدافند هوایی سوریه ۲ پهپاد را در نزدیکی پایگاه حمیمیم سرنگون کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۵۹۶

پدافند هوایی سوریه عصر موفق به سرنگونی دو پهپاد در نزدیکی پایگاه حمیمیم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری الدرر الشامیه، پایگاه نظامی «حمیمیم» روسیه در استان لاذقیه سوریه روز گذشته- سه شنبه- مورد حمله هوایی پهپادهای ناشناس قرار گرفت که پدافند هوایی ارتش سوریه با این اهداف خصمانه هنگام پرواز در آسمان شهر لاذقیه در ساحل سوریه پیش از رسیدن به این پایگاه هوایی روس مقابله کرد. 

خبرگزاری اسپوتنیک در این‌باره اعلام کرد: «پدافند هوایی سوریه توانست دست کم دو پهپاد را هنگام تلاش برای نزدیک شدن به اطراف پایگاه هوایی حمیمیم سرنگون کند».

خبرگزاری الجبله نیز اعلام کرد که به دنبال شنیده شدن صدای مقابله پدافند هوایی در فرودگاه حیمیم با اجسام خصمانه هوائی، صدای آژیر خطر در شهر جبله به گوش رسید. 

این پایگاه خبری با اعلام این احتمال که غالب این اجسام خصمانه پهپادهای ناشناس بوده‌اند، تأکید کرد که آرامش پس از مقابله پدافند هوایی با این اهداف به شهر بازگشت.

پایگاه روسیه پیش از این نیز در سال جاری مورد حمله مشابه ناشناس پهپادی قرار گرفت که موجب آسیب رسیدن به تعدادی از هواپیماهای جنگی شد. 

پایگاه نظامی حمیمیم از بزرگترین پایگاه‌های هوایی است که روسیه در سوریه دارد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز