خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ برتر فوتبال

استقلال یک - فولاد یک / دبل غافلگیری آبی‎‌ها در لحظات پایانی

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۳۲۶

در دومین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفته و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، استقلال با هدایت آندره آ استراماچونی پس از شکست برابر ماشین سازی در هفته اول مقابل فولادی به میدان رفته بود که هفته پیش همانند رقیب امروز خود نتوانسته به سه امتیاز برسد. در این بازی پربرخورد که دو تیم بیشتر از خلق موقعیت با خطاهای زیاد شاهد متوقف شدن بازی بودند در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. سرمربی ایتالیایی با گل فرشید اسماعیلی در ورزشگاه آزادی منتظر سوت پایان بازی بود تا سه امتیاز را با حمایت طرفداران این تیم جشن بگیرد که آخرین حمله فولاد به گل تبدیل شد و نقشه‌های استراماچونی بهم ریخت.

گزارش این مسابقه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

هفته دوم لیگ برتر / تاریخ 98/6/7 / ورزشگاه آزادی / تماشاگر: حدود 15 هزار نفر

تیم داوری: علیرضا فغانی - محمدرضا منصوری – علی اکبر نوری - علی میرغفاری – حسین زیاری -مهدی عالیقدر

اخطار:

کارت زرد: شهاب گردان(19) از فولاد / شیخ دیاباته(78) و سید حسین حسینی(4+90) از استقلال

 

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش بزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی(علی دشتی، 71)، مهدی قائدی(آرش رضاوند، 82)، فرشید باقری(مسعود ریگی، 55)، وریا غفوری و داریوش شجاعیان

 

ترکیب فولاد

شهاب گردان، ایوب والی، حسن بیت سعید(وحید نامداری، 79)، محمد قاسمی‌نژاد، سینا مریدی(احمد عبدالله زاده، 28)، محمد آبشک، روح الله سیف اللهی(امیرحسین باقرپور، 72)، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، سعادت حردانی

 

* شرح گل

استقلال یک - فولاد صفر / فرشید اسماعیلی، دقیقه 50: با ارسال توپ بلند داریوش شجاعیان پشت مدافعان فولاد، فرشید اسماعیلی یک قدم جلوتر از شیخ دیاباته رو در روی گردان قرار گرفت و با یک ضربه سر دقیق اولین گل آبی‌ها در این بازی را به نام خودش ثبت کرد.

استقلال یک / فولاد یک / امیرحسین باقرپور، دقیقه 6+90: بازیکنان استقلال تهران در ثانیه‌های پایانی بازی روی حمله از سمت چپ خط دفاعی غافلگیر شد و امیرحسین باقرپور موفق شد با گلزنی یک امتیاز برای سرخپوشان به ارمغان بیاورد.

 

دقایق حساس و حواشی مسابقه:

آبی پوشان تهران در دقایق پایانی به تساوی مقابل فولاد بسنده کردند و دو تیم با تقسیم امتیازات به بازی پایان دادند.

دقیقه 1+90: ایوب والی با ضربه سر بلند روی دروازه استقلال خطرساز شد و توپ با فاصله کم از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 89:‌ ارسال غفوری از کناره‌ها روی دروازه فولاد با ضربه سر دیاباته همراه شد اما این مهاجم بلندقامت موفق نشد موقعیت خطرناکی را روی دروازه گردان ایجاد کند و توپ بی‌ثمر به بیرون رفت.

دقیقه 85: سیاوش یزدانی توپ خطرناک در محوطه جریمه را تصمیم داشت با ضربه سر به حسینی واگذار کند؛ ضربه رو به عقب نزدیک بود با دخالت مهاجم فولاد به گل تبدیل شود که شیرجه به موقع حسینی مانع از این نتیجه شد.

دقیقه 75:  تداخل میان دیاباته و قائدی یک فرصت عالی را از آبی‌ها گرفت. پاس غفوری در نهایت در این صحنه منجر به گل نشد.

دقیقه 68: شیخ دیاباته در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد و فرصت داشت تا اولین گلش را در چند قدمی 

دقیقه 64: شوت داخل چارچوب احمدزاده در دستان سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه 59: شوت محکم زکی پور در راه دروازه فولاد با برخورد به بازیکنان تغییر مسیر داد و کرنر برای استقلال به دست آمد.

دقیقه 53: لحظاتی بعد از گلزنی استقلال فرشید باقری آسیب دید و برای مداوا توسط پزشکان از زمین بازی خارج شد.

دقیقه 48: مهدی قائدی با نفوذ از سمت راست خط دفاعی فولاد وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه سنگین دروازه سرخپوشان را تهدید کرد که با واکنش به موقع گردان توپ دفع شد.

استقلال یک - فولاد یک / دبل غافلگیری آبی‎‌ها در لحظات پایانی

تصویری از استراماچونی در بازی امروز

نیمه نخست دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافت

دقیقه 45: 3 دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اعلام شد.

دقیقه 41: ارسال خوب فرشید اسماعیلی برای دیاباته با ضربه سر او همراه شد ولی این توپ به شکلی خطرناک راهی اوت شد و در چارچوب جای نگرفت.

دقیقه 35: با وجود چند حمله خطرناک استقلال روی دروازه فولاد اما شاگردان استراماچونی موفق به گلزنی نشده‌اند و بازی کماکان بدون گل دنبال می‌شود.

دقیقه 25: به دلیل مصدومیت سینا مریدی بازی برای لحظاتی متوقف شد و این بازیکن مصدوم با برانکارد از زمین خارج شد. در این حین استراماچونی از فرصت استفاده کرد و برای مدتی با دیاباته صحبت کرد تا نکاتی را به او گوشزد کند.

دقیقه 19: علیرضا فغانی به دلیل اتلاف وقت شهاب گردان که ظاهرا با مصدومیت جزئی رو به رو شده بود به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 18: ضربه سر سیاوش یزدانی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 14: با ارسال روی دروازه گردان، ضربه سر باقری پس از برخورد به مدافعان تغییر مسیر داد و به تیرک دروازه خورد؛ توپ پس از بلوکه شدن به علی کریمی رسید اما ضربه محکم او هم توسط بازیکنان فولاد دفع شد.

دقیقه 8: سیدحسین حسینی روی ارسال بلند آبشک خروج موفقی از دروازه برای دفع این ضربه نداشت و مدافع استقلال با ضربه سر این موقعیت خطرناک را دفع کردند.

* پیش از این بازی اعلام شده بود که به دلیل اختلال در سیستم بلیت فروشی بازی برای حضور تماشاگران رایگان شده است. با اعلام باشگاه استقلال برخلاف اخبار منتشر شده تنها هوادارانی که از قبل اقدام به خرید بلیت بازی استقلال و فولاد کرده‌اند، می‌توانند در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و بازی را از نزدیک تماشا کنند و امکان حضور هواداران بدون بلیت در استادیوم وجود ندارد.

* پیش از آغاز مصاف تیم‌های استقلال و فولاد، به همت کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال و با حضور مهدی کشاورز، از مسعود معینی و سید علی موسوی دو پیشکسوت این باشگاه، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز