خبرگزاری کار ایران

مرد محبوب پرسپولیسی‌ها اینبار در قامت دشمن

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۲۷

سرمربی اهل ترکیه تیم تراکتور اگر چه فردا روی نیمکت نماینده تبریز می نشنید اما یکی از محبوبترین مربیان پرسولیس برای طرفداران این باشگاه محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی دنیزلی علیرغم ناکامی در دستیابی به جام، خاطرات شیرینی برای پرسپولیس به جا گذاشته تا از محبوبیت بالایی نزد هوادارانش برخوردار باشد.

حضور مصطفی دنیزلی در فوتبال ایران با تیم پاس تهران آغاز شد. همان تیمی که با جلالی قهرمانی ایران را به دست آورده بود و با دنیزلی به لیگ قهرمانان آسیا رفت. آقا مصطفی بعد از آن در دو نوبت روی نیمکت پرسپولیس نشست. اولین بار در زمان مدیرعاملی همین محمدحسن انصاری‌فرد به جای آری هان به پرسپولیس آمد که اگرچه مقامی را به دست نیاورد اما تیمش فوتبال بسیار خوبی را ارائه داد. 

او هیچ‌وقت در دربی بازنده نبود. دومین مرتبه در فصل 91-90 بود که در میانه راه هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و دربی خاطره‌انگیز 3 بر 2 با هت‌تریک ایمون زاید را برای هواداران تیمش رقم زد. او حالا برای اولین مرتبه (بعد از حضور در پرسپولیس) مقابل این تیم قرار می‌گیرد که هیچ‌کدام از بازیکنان آن سال‌ها را در ترکیبش ندارد. قطعاً رویارویی او با تیم سابقش که مدیرعامل جدیدش بانی آمدنش به پرسپولیس شد، جذابیت حساس‌ترین بازی هفته را دو چندان می‌کند. 

آنها با هزینه‌های هنگفتی که انجام داده‌اند بیش از پیش انتظارات را بالا برده‌اند. پرسپولیس هم برای مدعی ماندن نیاز به امتیاز دارد. دیگر مدعیان هم حواس‌شان به بازی تبریز است. البته حضور محمدرضا خانزاده که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و محمد نادری هم که قبل از ترانسفر شدنش برای تراکتور بازی می‌کرد از دیگر جذابیت‌های این بازی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز