خبرگزاری کار ایران

از سرگیری فعالیت‌های پدرسون برای تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۷۷

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از آخرین مراحل روند تشکیل کمیته قانونی اساسی سوریه همگام با قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از الوطن، هیأت سازمان ملل با انتشار تصاویری از دیدار «گیر پدرسون»، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با «بشار الجعفری»، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نیویورک از نشست‌های دیگر در آینده خبر داد. 

این هیأت در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: «پدرسون در تاریخ ۲۱ ماه جاری میلادی ارتباط خود را با تمام طرف‌های مرتبط با پرونده سوریه به منظور ترسیم آینده‌ای بهتر برای مردم این کشور ادامه خواهد داد». 

در این بیانیه تأکید شده است که پدرسون به دلیل بیماری در دوره گذشته اکنون فعالیت خود را به طور کامل از سر گرفته است. 

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به دلیل بیماری چشمش مأموریت خود را در پرونده سوریه در دوره گذشته متوقف کرده بود.

«دیمتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در تاریخ ۱۳ ماه جاری گفت: «به رغم اینکه کار رو به اتمام است، اما در عرصه واقعی از گام واحد در وضع مراحل پایانی تشکیل کمیته قانون اساسی دور هستیم ». 

«ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری روسیه نیز دو روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی با «رجب طیب اردوغان»،‌ رئیس جمهوری ترکیه در مسکو بر ادامه فعالیت برای تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه تأکید و ابراز امیدواری کرد که این کمیته به زودی فعالیت خود را در ژنو آغاز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز