خبرگزاری کار ایران

/تکمیلی/

ارتش لبنان به سمت ۳ پهپاد اسرائیلی آتش گشود

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۲۱

فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد به سمت سه پهپاد رژیم صهیونیستی، که به حریم هوایی این کشور در نزدیکی نوار مرزی تجاوز کرده بودند، آتش گشود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، فرماندهی ارتش لبنان، چهارشنبه‌شب در بیانیه‌ای اعلام کرد: «امشب ۳ پهپاد اسرائیلی حریم هوایی جنوب لبنان را نقض کردند که ارتش در صدد مقابله بر آمده است.»

این بیانیه افزود: «پهپاد جاسوسی دشمن از سرزمین‌های اشغالی فلسطین به حریم هوایی لبنان نفوذ کرد و بر فراز یکی از مراکز ارتش در منطقه مرزی العدیسه به پرواز درآمد.»

فرماندهی ارتش لبنان افزود: «۳ پهپاد متجاوز پس از مواجه شدن با مقابله ارتش، مجبور شدند به همانجایی بازگردند که آمده بودند.»

در همین حال، یک منبع نظامی لبنان به خبرگزاری «رویترز» اعلام کرد که ارتش این کشور با اسلحه «ام-۱۶» به سمت پهپادهای اسرائیلی شلیک کردند. ارتش لبنان هیچ نوع پدافند هوایی ندارد.

 

پیشتر نیز بارها هواپیماهای رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کرده بودند ولی این از موارد نادر است که ارتش لبنان به سمت آنها شلیک می‌کند. 

«سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان، روز سه‌شنبه اعلام کرد که وزارت خارجه این کشور از رژیم صهیونیستی به دلیل نقض حریم هوایی لبنان به شورای امنیت شکایت کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز