خبرگزاری کار ایران

کمالوند - منصوریان؛ جنجالی‌ها در نبرد شماره هفت

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۹۳

مربیان پارس جم و ذوب آهن درهفتمین دیدار خود در شرایطی این هفته برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که هر دو تیم در جدال هفته اول با شکست به کار خود پایان داده‌اند.

به گزارش ایلنا، منصوریان و پارس جم در شرایط مشابهی در جدال این هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان کمالوند در شرایطی که به نظر می‌رسید با توجه به مشکلات مدیریتی و مالی کار سخت‌تری برابر پرسپولیس داشته باشند، علیرغم نمایش موفق در نهایت با یک گل در آزادی شکست خوردند. در سمت مقابل اما ذوب آهن یکی از شکست‌های تلخ این هفته را متحمل شد و در شرایطی که برابر سایپا در فولادشهر با دو گل پیش افتاده بود، با کامبک ویژه شاگردان ابراهیم صادقی در نهایت با نتیجه 3-2 شکست خورد.

منصوریان که در آخرین بازی فصل گذشته با توجه به درگیری‌های لفظی شکل گرفته در کنار زمین با داور بازی با رای کمیته انضباطی یک جلسه محرومیت را در این بازی پشت سر می‌گذاشت و با حضور در جایگاه ویژه، نظاره‌گر عملکرد تیمش بود، این هفته بار دیگر به کنار منطقه فنی بازخواهد گشت.

جایی که بارها با حرکاتش به سوژه اصحاب رسانه و خصوصا عکاسان تبدیل شده است و در بازی برابر پارس جم نیز می‌توان انتظار چالش بزرگی بین او و فراز کمالوند را کشید. سرمربی کنونی پارس جم در تقابل‌های گذشته با منصوریان بارها به موضوع چالش منصوریان در کنار زمین اشاره کرده و به انتقاد از آن پرداخته بود.

منصوریان و کمالوند تاکنون در قامت مربی در تیم‌های تحت هدایت خود 6 بازی برابر یکدیگر داشته‌اند که در مجموع این دیدارها علیرضا منصوریان با کسب 3 برد- 2تساوی و 1 باخت موفق‌تر از فراز کمالوند بوده است. اکنون باید دید که اولین امتیاز فصل جدید به کدام یک از این دو مربی باسابقه خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز