خبرگزاری کار ایران

۲۶۸ طرح برق رسانی در خراسان رضوی به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۱۷

۲۶۸ طرح برق رسانی خراسان رضوی در سومین روز از هفته دولت به طور همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، محسن ذبیحی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در حاشیه بهره برداری از طرح های برق استان در سبزوار گفت: ۲۶۸ طرح برق رسانی شهری و روستایی این استان با اعتبار ۶۶۶ میلیارد ریال اجرا شد.

ذبیحی افزود: در این طرح‌های برق رسانی ۱۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۴۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۸۰ دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.

وی اضافه کرد: این طرح ها شامل ۸۷ مورد ساخت و توسعه شبکه، ۲۵ طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، ۲۹ مورد نصب تجهیزات شبکه، ۴۵ طرح روشنایی معابر و ۱۸ مورد تامین برق متقاضیان شهری است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شش طرح مربوط به  برق رسانی روستایی، ۳۵ طرح رفع افت ولتاژ، یک مورد ساختمان اداری، ۱۹ طرح اصلاح، سرویس و جا به جایی شبکه و سه طرح اتوماسیون و هوشمندسازی هم به بهره برداری رسید.

ذبیحی افزود: از مجموع ۲۶۸ طرح برق رسانی استان که به ثمر نشست هشت طرح برق رسانی با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مربوط به مدیریت برق شهرستان سبزوار است.

وی ادامه داد: تعداد مشترکان برق این شرکت به جز حوزه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد یک میلیون و ۲۷۰ هزار مشترک و طول شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف این شرکت ۴۲ هزار کیلومتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز