خبرگزاری کار ایران

شکست والیبال نوجوانان ایران برابر ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۳۴۶

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر یک از ایتالیا شکست خوردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار تیم‌های نوجوانان ایران و ایتالیا در چارچوب مسابقات جهانی تونس با برتری سه بر یک تیم ایتالیا به پایان رسید.

نکته تلخ این شکست، مصدومیت امیرحسین توخته بود.
گزارش این دیدار به شرح زیر است:

ست اول:

امتیاز اول برای تیم ایران به دست آمد و در همین امتیاز مچ پای امیرحسین توخته در هنگام فرود بعد از دفاع روی تور، با پیچیدگی همراه شد تا او مجبور شود زمین را ترک کند.

در ادامه بازی پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد تا این که ایتالیا روی سرویس‌های خوبش 10 به 8 از ایران پیش بیافتد. در ادامه تیم ایتالیا کماکان روی سرویس‌ها و اسپک ها موفق‌تر بود و این تیم با حساب 16 به 12 از ایران پیش افتاد.

بعد از پایان وقت استراحت، بازهم تیم ایتالیا به روند خوبش ادامه داد و سرویس‌های خوب بردیا سعادت هم نتوانست ایران را به بازی برگرداند تا بازی 20 به 14 به سود ایتالیا شود.

در ادامه بازهم سرویس‌های خوب تیم ایتالیا و دفاع خوب این تیم باعث شد تا این ست با حساب 25 به 16 به سود ایتالیا به پایان رسید. عدم تمرکز بازیکنان ایران و سرویس‌های خوب تیم ایتالیا باعث شد تا ایران این ست را واگذار کند.

ست دوم:

با آغاز این ست تیم ایتالیا بازهم بهتر کار کرد و سه بر یک از ایران پیش افتاد. در ادامه این تیم از بی‌دقتی بازیکنان ایران در دفاع استفاده کرد و با حساب هشت بر دو از ایران پیش افتاد تا دو تیم برای استراحت فنی زمین را ترک کنند.

در ادامه تیم ایران با وجود تعویض‌های مختلف کماکان نتوانست بازی را برگرداند و بازی 20 به 11 به سود ایتالیا در جریان بود.

در ادامه ایران در حالی به امتیاز 18 رسید که ایتالیا در امتیاز 23 بود و در نهایت ایران این ست را هم 25 به 18 به ایتالیا واگذار کرد تا حساب کار در مجموع دو بر صفر شود.

ست سوم:

در این ست ایران با روحیه بهتری بازی را شروع کرد و در حالی که دو بر یک از حریفش پیش بود، تیم ایتالیا بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه ایران توانست پنج به چهار از حریفش پیش بیافتد. با این حال دو تیم در امتیاز 7 مساوی شدند تا این که سرلک ایران را به امتیاز 8 رساند تا دو تیم برای وقت استراحت فنی اول، زمین را ترک کنند.

بعد از وقت استراحت اول، ایران موفق شد 12 به 9 از حریفش پیش بیافتد ولی تیم ایتالیا کم کم به بازی برگشت تا در ادامه این تیم 15 به 14 از ایران پیش بیافتد.

استفانی ستاره ایتالیا در این بازی، تیمش را به امتیاز 16 رساند تا دو تیم به وقت استراحت فنی دوم بروند. در ادامه سرویس‌های خوب امیررضا سرلک باعث شد تا ایران 19 به 17 از ایتالیا پیش بیافتد.

در ادامه بازی خوب سهیل کمال‌آبادی باعث شد ایران 21 به 19 از حریفش پیش بیافتد و در ادامه اشتباهات بازیکنان ایتالیا، ایران را به امتیاز 23 رساند.

با این حال تیم ایتالیا در ادامه توانست بازی را در عدد 24 به تساوی بکشاند ولی این تیم نتوانست این ست را به سود خود کند و تیم ایران با حساب 26 به 24، ست سوم را از آن خود کرد.

ست چهارم:

دفاع خوب تیم ایتالیا باعث شد تا این تیم دو بر صفر از ایران پیش بیافتد. در ادامه بازی خوب مهدی جلوه باعث شد تا فاصله کمتر شود ولی در نهایت تیم ایتالیا با حساب هشت بر شش از ایران پیش افتاد تا بازی به وقت استراحت فنی اول برود.

در ادامه تیم ایتالیا با زدن سرویس‌های خوب و موفقیت در دفاع، از ایران فاصله گرفت تا بازی سیزده به شش شود. این وضعیت تا زمان وقت استراحت فنی دوم ادامه داشت. جایی که ایتالیا 16 به 9 از ایران پیش افتاده بود.

در اواخر ست چهارم، تیم ایران نتوانست بازی خوبش را ادامه دهد و تیم ایتالیا با موفقیت توانست با حساب 25 به یازده ایران را شکست دهد تا در مجموع سه بر یک پیروز این میدان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز