خبرگزاری کار ایران

باحضور محسنی اژه ای در یاسوج برگزار می‌شود؛

زمان و مکان آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۳۶

زمان و مکان آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از سوی رئیس کل کنونی دادگستری این استان اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، "حجت الاسلام غلامرضا مزارعی" رئیس کل کنونی دادگستری این استان زمان و مکان آئین تودیع و معارفه رئیس کل جدید دادگستری را روز پنجشنبه هفته جاری هفتم شهریورماه اعلام کرد.

وی محل برگزاری این آئین را سالن مرحوم " دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج " واقع در خیابان زیرتل این شهر عنوان و خاطرنشان کرد: ساعت برگزاری این آئین ساعت 10 صبح خواهد بود.

مزارعی گفت: " حجت الاسلام محسنی اژه ای " معاون اول قوه قضائیه، " آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مسوولان ارشد استانی، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای حل اختلاف و اقشار مختلف مردمی در این آئین حضور خواهند داشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حجت الاسلام غلامرضا مزارعی" رئیس کل کنونی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از خرداد ماه سال 1394 تاکنون رئیس کل دادگستری این استان را برعهده داشت.

"دکتر حسن نگینتاجی" رئیس کل جدید دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم تا پایان مهرماه 1397 رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان بود و پس از آن در دادسرای انتظامی قضات انجام وظیفه کرد که از سوی "حجت الاسلام رئیسی" رئیس قوه قضائیه کشور به سمت رئیس کل دادگستری این استان منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز