خبرگزاری کار ایران

درخواست «عمار الحکیم» از دولت عراق و مسئولان امنیتی برای ایفای نقش پررنگ در پرونده امنیتی

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۴۶

رئیس جریان حکمت عراق امروز- یکشنبه- دولت و گروه‌های امنیتی را به انجام مسئولیت‌های خود در پرونده امنیتی فرا خواند و نسبت به پیامدهای وخیم عدم پیگیری دقیق هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «عمار الحکیم» رهبر جریان حکمت عراق امروز -یکشنبه- با انتشار بیانیه‌ای ضمن هشدار نسبت به عواقب وخیم عدم بررسی پرونده امنیتی بر اساس برنامه‌های اطمینان بخش از دولت و مسئولان امنیتی خواست که وظایف خود را در این پرونده به عهده گیرند. 

وی در این بیانیه اعلام کرد که حمله تروریستی به شهر داقوق در استان کرکوک با استفاده از خمپاره یک روز پس از حمله تروریستی به شهر «المسیب» و نیز هدف قرار گرفتن مکرر نیروهای امنیتی و گمانه‌زنی‌ها نسبت به دخالت دولت در عقب‌نشینی پرونده امنیتی نسبت به احتمال وقوع پیامدهای ناگوار در صورت عدم بررسی دقیق و وجود برنامه‌های مستحکم هشدار می‌دهد. 

حکیم از دولت و گروه‌های امنیتی خواست که مسئولیت‌هایشان در قبال حوادث و وقایع را به عهده گیرند.

وی تأکید کرد که جنگ عراق با تروریسم مادامی که بقایای تروریسم هر از گاهی تحرکاتی نشان می‌دهند و تا زمانیکه ما هنوز به منابع فکری و مالی این تحرک‌ها دست نیافته و دلایل آن را نمی‌دانیم، به پایان نمی‌رسد. 

ده‌ها نفر عصر روز گذشته بر اثر اصابت خمپاره به نزدیکی مقام امام «زین العابدین» (ع) در شهر داقوق در استان کرکوک کشته و زخمی شدند. این حادثه درست یک روز پس از انفجار بمبی دست‌ساز عصر روز جمعه در بازار شهر المسیب در استان بابل و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر رخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز