خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری ۳۵ طرح هفته دولت در عجب‌شیر آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۵۶۹

فرماندار عجب‌شیر گفت: ۳۵ طرح عمرانی و تولیدی هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، عادل اصغرپور در گفتگو با خبرنگاران عنوان داشت:هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای بیان، انعکاس و ارایه خدمات و اقدامات دولت درحوزه های مختلف شهرستان است تا مدیران دستگاه های اجرایی خدمات و عملکرد دولت را که همان دستاوردهای نظام  است،  به نحو مطلوب تری از طریق رسانه ها و خبرنگاران به اطلاع مردم برسانند.

 فرماندار عجب‌شیر با اشاره به جزئیات 35 طرح افتتاحی در هفته دولت ، تصریح کرد:۳۵ طرح عمرانی و تولیدی هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرایی کردن این طرح های عمرانی و تولیدی، اعتباری بیش از  ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: افتتاح خط انتقال فاضلاب پادگان شهید برخورداری و شهرک پرواز، افتتاح فاز یک فاضلاب شیشوان، اجرای فیال کاری پیاده‌روهای خیابان رسالت شهر عجب شیر، افتتاح آزمایشگاه مرکز بهداشت عجب شیر، اجرای جدول گذاری کوچه بهداری، اجرای آسفالت سطح شهر، افتتاح کارخانه تولید هیدروکربن سبک و سنگین، کارخانه صنایع چوب، کارخانه بسته بندی گوشت و ساختمان دهیاری نانسا از طرح های افتتاحی هفته دولت امسال در شهرستان عجب شیر است.

وی ادامه داد: طرح هادی روستای رحمانلو، شبکه دیجیتال روستای رحمانلو، بهره برداری از مجتمع ۱۰۸واحدی گلریزان، مسکن رفاهی برای خانواده های دارای دو معلول، احداث پل دیزج حسن بیگ،  آسفالت روستای رازیان، اجرای شبکه توزیع آب روستای نبرین، فاز دوم گلخانه، اجرای سیستم آبیاری نوین تجمیعی مهماندار از دیگر طرح های افتتاح در این هفته است.

فرماندار عجب‌شیر خاطرنشان کرد: افتتاح خط انتقال مجتمع قوری چای، اجرای مخزن ذخیره آب ۵۰۰مترمکعبی بتنی، پانسیون پزشک تجرق و مرمت اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه سد قلعه چای، افتتاح اورژانس ۱۱۵شهر جوانقلعه و افتتاح تامین روشنایی و آسفالت ۲۲ هزارمتر مربعی بلوار روستای شیراز  از دیگر پروژه هایی بوده که در این شهرستان طی این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز