خبرگزاری کار ایران

میلاد فراهانی در گفتگو با ایلنا:

فعلا از گل‌گهر توقع آنچنانی نداشته باشید/

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۳۸۹

دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان با اعلام اینکه در روزهای ابتدایی حضورشان در لیگ برتر با هیجان خاصی حاضر هستند از روزهای موفق آینده به عنوان هدف این تیم صحبت کرد.

میلاد فراهانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اولین تجربه لیگ برتری و تساوی یک-یک تیم گل گهر در دیدار  مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: نساجی جزو تیم‌های قدرتمند لیگ برتر است و عملکردی بهتری نسبت به ما داشت. بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم  زیرا شرایط گل‌گهر به دلیل نوپا بودن این تیم بسیار خاص است و نمی‌توان در تجربه‌ی اول حضور  لیگ برتری توقع آنچنانی از آن داشت.

وی ادامه داد: ولی خدا را شکر شرایط بازی برای ما خوب پیش رفت و بنظرم باتوجه به در اختیار داشتن امتیاز میزبانی گرفتن نتیجه‌ی مساوی از این دیدار هم برای‌مان بسیار خوشحال کننده بود. امیدوارم تا بتوانیم رفته‌رفته به آن انسجام و هماهنگی تیمی دست پیدا کنیم و نتایج بهتری را در آینده کسب کنیم.

فراهانی در خصوص علت اصلی برنده نشدن گل گهر در دیدار مقابل نساجی با وجود در اختیار داشتن امتیاز میزبانی توضیح داد: معمولا اولین بازی لیگ برای تمامی تیم‌ها مخصوصا تیم‌های تازه‌وارد مثل گل‌گهر بسیار سخت و پر از استرس است. بدون شک زمانی که بازی‌های بیشتری را در لیگ انجام دهیم هماهنگی مان بیشتر می‌شود و روحیه‌ی تیم بالاتر می رود.

دروازه‌بان‌تیم گل گهر در واکنش به عملکرد خوبش در دیدار مقابل تیم نساجی گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و وظیفه‌ای که به عهده‌ام گذاشته شده بود به خوبی انجام دهم. امیدوارم بتوانم در دیدارهای بعدی هم این روند را ادامه دهم  تا همگی شاهد رشد تیم گل‌گهر باشند.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دیدار بعدی تیم گل گهر در مصاف با سایپا گفت: سایپا بسیار تیم خوب و باتحربه‌ای است و به نظرم چون فوتبال یک ورزش گروهی است همگی باید برای بهتر شدن شرایط تیم و کسب نتایج قابل قبول تلاش کنیم تا بتوانیم با گذر زمان به تجربه کافی و هماهنگی بالایی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز