خبرگزاری کار ایران

مربی سپاهان: با تحقق عدالت به جایگاه دلخواه می رسیم/ از شاهین اطلاعات کافی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۲۷۲

زاغی نژاد گفت: ما تیمی بسته‌ایم که می‌توانیم امسال به عنوان یک مدعی حضور داشته باشیم و با تحقق عدالت بتوانیم به مقامی که شایسته آن هستیم دست یابیم.

به گزارش ایلنا، زاغی‌نژاد مربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی سپاهان برابر شاهین بوشهر در هفته اول لیگ برتر گفت: حضور مجدد تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که شاهد موفقیت شاهین بعد از مسابقه با تیم خودمان باشیم. 

وی درخصوص غیبت کی‌روش استنلی گفت: فوتبالی که ما ارائه می‌کنیم، نیازش را در قالب یک بازیکن نمی‌بیند و تلاش می‌کنیم یک تیم باشیم. قطعاً کی‌روش تأثیر بالقوه‌ای در بازی‌ها دارد، اما ما هم بازیکنانی با قابلیت‌های دیگر داریم که می‌توانند پاسخگوی نیازهای ما باشند.

مربی سپاهان در این باره که آیا زردپوشان، مدعی قهرمانی لیگ برتر هستد یا خیر، تصریح کرد: تیمی که ما داریم، قابلیت بازی در سه جام را دارد، اما باید بدانیم فاصله فوتبالی میان بالاترین و پایین‌ترین سطح، بسیار کم شده است. امسال می‌توانیم به عنوان مدعی مطرح باشیم. با این حال امیدواریم عدالت در همه امور اجرا شود و به آنچه که شایسته‌ایم، دست یابیم.

بعد از اینکه خبرنگاری از زاغی‌نژاد درخصوص جذب امید ابراهیمی سوال کرد، سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای سپاهان به خبرنگار مورد نظر تذکر داد که تنها درباره بازی سوال کند.

مربی سپاهان با تمجید از فوتبال بوشهر خاطرنشان کرد: قطعاً اهالی فوتبال با پتانسیل قوی بوشهر آشنا هستند. ما هم روی برنامه‌های خود در این مسابقه کار کردیم و حتماً اطلاعات کافی از شاهین شهرداری بوشهر داریم.

وی در پاسخ به پرسشی درمورد محمد محبی، بازیکن جدید سپاهان که فصل گذشته در شاهین بازی می‌کرد،‌ اظهار داشت: قطعاً محبی بازیکن باکیفیتی بوده که مورد نظر سرمربی ما قرار گرفته است، اما این بازیکن باید آماده‌تر باشد تا توانایی‌های او در لیگ برتر هم دیده شود. محبی نیاز به تعمق و کار بیشتر دارد تا مشخص شود چقدر می‌تواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

در ابتدای نشست خبری، مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت: مطابق قانون سازمان لیگ، در این فصل به دلیل آماده نبودن ورزشگاه میزبان، می‌توانستیم در استان همجوار و بدون تماشاگر بازی کنیم که قلعه‌نویی فقط و فقط به خاطر مردم شریف بوشهر، با این موضوع مخالفت و از سازمان لیگ خواهش کرد شرایط به گونه‌ای باشد که مردم بوشهر، بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند. به همین خاطر مسابقه با یک روز تأخیر برگزار می‌شود.

وی در مورد عدم حضور اعضای این تیم در مراسم برترین‌های لیگ برتر که تقریباً همزمان با برگزاری دیدار این تیم با شاهین شهرداری بوشهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مراسم برترین‌ها، اعضای تیم نایب‌قهرمان باید حاضر باشند، اما این موضوع خیلی مهم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز