خبرگزاری کار ایران

ماریا زاخارووا عنوان کرد:

شورای امنیت درباره موشک‌های کروز آمریکا نشست برگزار کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۰۰۶

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از وضعیت آزادی بیان در اوکراین اظهار نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه مسکو تایمز، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، امروز -‌پنج‌شنبه- نشست هفتگی خود را برگزار و درباره شماری از مسائل جهان اظهارنظر کرد. 

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که وضعیت آزادی بیان و مطبوعات در اوکراین بسیار بحرانی است. وی افزود: «وضعیت آزادی رسانه‌ها در اوکراین همچنان بحرانی است. سکوت جامعه جهانی در برابر این وضعیت تنها به مستحکم‌تر شدن موضع این کشور در برابر آزادی مطبوعات می‌انجامد.»

وی در ادامه گفت که توافق روسیه و ترکیه بر سر منطقه ادلب که در کنترل شبه‌نظامیان قرار دارد بسیار مهم است. زاخارووا گفت: «باید به مفاد این توافق متعهد ماند تا به نبرد علیه تروریسم ادامه داد و بتوان امنیت غیرنظامیان را تامین کرد.»

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه درباره فروپاشی معاهده منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد با بیان این‌که استقرار هرگونه سامانه موشکی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه برای امنیت تمام جهان تهدید به حساب می‌آید، افزود: «روسیه و چین خواستار نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره این تصمیم آمریکا هستند.»

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز