خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری البرز خبر داد:

افتتاح 55 پروژه البرز در هفته دولت/ پیشنهاد هیأت امنای بیمارستان رحیمیان برای واگذاری/ 6 شرکت با مشکل مواجه‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۷۹

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز از افتتاح 55 پروژه این شهرستان در هفته دولت با 178 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت 55 پروژه شهرستان البرز در حوزه‌های مختلف با 178 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر بین پنج تا 6 شرکت در شهرستان البرز با مشکل مواجه هستند که دلیل این امر، واگذاری به افرادی بوده  که اهلیت نداشته‌اند و پس از واگذار شدن، سوءمدیریت داشته اند که می‌توان به کنتورسازی اشاره کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز ادامه داد: طی نامه استاندار قزوین به وزیر صمت، درخواست شده اگر در ادامه مسیر خریداران شرکت ها، توانایی اداره شرکت‌ها را نداشته باشند، به هیات نظارت واگذار شوند.

بدهی 25 میلیاردی بیمارستان رحیمیان

نصیری در خصوص بیمارستان رحیمیان البرز توضیح داد: هیات امنای بیمارستان اعلام کرده‌اند که دیگر قصد بیمارستان داری ندارند و می‌خواهند به دانشگاه علوم پزشکی واگذار کنند در صورتی که بدهی 24 یا 25 میلیاردی آنان پرداخت شود و نام واقف رحیمیان بر روی بیمارستان بماند و با تعرفه دولتی خدمات ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: بر سر پذیرش نیروهای بیمارستان رحیمیان هم درخواست هیات امنا مورد اختلاف بود که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده باید از سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز بکارگیری دریافت شود که زمان بر هم است.

این مسئول تصریح کرد: مقرر شده هفته آینده تیم ارزیابی از سازمان برنامه و بودجه در شهرستان البرز حضور یافته و نسبت به واگذاری بیمارستان رحیمیان ارزیابی لازم را انجام دهند که نحوه  محاسبات و اداره بیمارستان زمان بر و ادامه دار خواهد بود.

ممنوعیت قانونی واگذاری زمین از راه و شهرسازی برای ساخت بیمارستان سجادیه

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز افزود: تمام درخواستهای متقاضیان ساخت بیمارستان سجادیه متفاوت شده که نحوه واگذاری ها برای زمین هم تغییر یافته؛ مقرر شده بود پنج هکتار زمین از سوی راه و شهرسازی برای این مهم اختصاص یابد که ممنوعیت قانونی داشت و شهرداری مقرر شده زمینی به این امر واگذار کند به شرطی که با تعرفه دولتی به مردم خدمات ارائه شود.

نصیری ادامه داد: وضعیت پسماندها شهرستان البرز هم مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به پیگیری، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی مطرح کرد: موضوع کمبود فضای آموزشی در شهر محمدیه در جلسه آینده شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز