خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نوسازی مدارس استان خبر داد:

افتتاح 11 طرح آموزشی در قزوین به مناسبت هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۰۰

همزمان با هفته دولت ۱۱ طرح آموزشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: این تعداد طرح در قالب ۸۰ کلاس درس با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا و ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری می‌شوند.

عسگرعلی جوانبخت افزود: از ۱۱ طرح قابل افتتاح در هفته دولت ۲ طرح در استان زلزله زده کرمانشاه با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده‌اند.

وی با بیان اینکه پنج مورد از این طرح‌ها در روستاها واقع شده‌اند، اضافه کرد: پنج طرح آموزشی از محل اعتبارات تخریب و بازسازی شروع شده و ۶ طرح جدید الاحداث هستند.

جوانبخت گفت: سالن ورزشی ابراهیم آباد بویین زهرا به عنوان ساختمان الحاقی اداره آموزش و پرورش بویین زهرا، خوابگاه شبانه روزی آوج با هزار و ۱۶۴ متر مربع زیربنا و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲ مدرسه در ثلاث باباجانی در مجموع با سه هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح هایی هستند که همزمان با هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

وی همچنین از افتتاح دبیرستان انرژی اتمی قزوین در سه هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار طی هفته دولت خبر داد و افزود: دبستان ۱۲ کلاسه لشگر ۱۶ زرهی با هزار و ۲۲۰ متر مربع زیربنا و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار، دبستان دو کلاسه میانبر در ۱۳۳ متر مربع زیربنا و سه میلیارد ریال اعتبار، دبستان سه کلاسه روستای شهرستان بشاریات آبیک در ۱۸۴ متر با پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، مدرسه ۶ کلاسه روستای حصار ضیاء آباد با ۳۱۸ متر مربع زیربنا و ۶ میلیارد ریال اعتبار و دبستان سه کلاسه جرندق با ۱۸۴ متر مربع زیربنا و سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح های مورد افتتاح در هفته دولت هستند.

جوانبخت با بیان اینکه هشت مورد از ۱۱ طرح قابل افتتاح هفته دولت، مشارکتی و بقیه با اعتبارات دولتی احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: میزان مشارکت خیران در این طرح‌ها ۳۰ درصد بوده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین افزود: البته این ۱۱ طرح آموزشی تنها بخشی از طرح‌هایی هستند که تا اول مهرماه تحویل آموزش و پرورش استان می‌شوند و تا پایان شهریورماه چند طرح دیگر نیز در آستانه بازگشایی مدارس تکمیل و تحویل خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز