خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران، در آیین نواختن زنگ انقلاب ؛

زنگ انقلاب، زنگ عزت و سربلندی ابدی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۱۶

استاندار مازندران زنگ انقلاب را در مدرسه شاهد شهرستان بابل به صدا در آورد.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، یاد آور شد: امام راحل بود که زنگ انقلاب را به صدا درآورد و ما را به بیداری دعوت نمود.

استاندار مازندران، گفت: سی و نهمین سال انقلاب را در شرایطی گرامی می داریم که با ایثارگری ها، جان فشانی ها و تلاش های مجاهدانه توانستیم با خنثی کردن توطئه های پیچیده و گوناگون دشمنان انقلاب، پایه های مستحکمی برای انقلاب اسلامی فراهم کنیم و با ایستادگی در برابر انواع توطئه ها، کشور را از بحران های مختلف به سلامت عبور دهیم

مقام عالی دولت در استان، با بیان این که زنگ انقلاب، زنگ انسانیت، اخلاق، زنگ خداباوری، خودباوری، از خودگذشتگی و متحد بودن و زنگ بیداری است، تصریح نمود: زنگ انقلاب، زنگ عزت و سربلندی ابدی است. ما برای عزت و سربلندی ملت انقلاب کردیم تا در مسیر ذلت نباشیم و سرنوشت خود را بدست خودمان تعیین کنیم.

اسلامی با اشاره به این که با اتکا به خداوند، تبعیت از امام راحل، اتحاد و یکی شدن و ایثار، انقلاب به پیروزی رسید و در صحنه های دیگر نیز، با پیروی از مقام معظم رهبری، وحدت و همدلی این پیروزی به دست آمد، عنوان نمود: امام راحل، رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب را در کلمه الله و وحدت کلمه خلاصه می کرد باید، با خون شهدا میثاق ببندیم که از این میراث بزرگ جدا نشویم و به رسالت خود عمل کنیم و تعهد خود به انقلاب را مورد سنجش قرار دهیم.

وی با اشاره به این که دانش آموزان سرمایه های آینده این ملت هستند و باید برای شکوفایی آن ها تلاش کنیم و هر گونه غفلت از استعداد و پرورش توانمندی های آنان قابل بخش نیستع خاطر نشان ساخت: این نسل فوق العاده بااستعداد، جسور و پرانرژی است و باید با تربیت صحیح، موجبات رشد و بالندگی آنان را فراهم کنیم و این مهم، نیازمند تحول در نظام آموزش و پرورش است چرا که رشد و پرورش کشور در گرو رشد منابع انسانی است و کانون منابع انسانی و محل رشد و تربیت آن، مدرسه است.

اسلامی، یکپارچگی تعلیم و تربیت بین مدرسه و خانه را امری بسیار ضروری دانست و افزود: توجه به ابعاد روحی و نیازمندهای پرورشی نسل نو، باید بصورت ترکیبی با مشارکت خانه و مربیان بصورت مشترک انجام شود.

استاندرا با تاکید بر این این که از فضای مجازی نباید غفلت شود چرا که زمان زیادی از فرزندان ما در این فضا سپری می شود و باید ببینیم چقدر ما و چقدر فضای مجازی بر آن ها تاثیر می گذارد، اظهار داشت: باید رخنه هایی که برای از بین بردن استعدادها و سرمایه های ما ایجاد می شود را بهنگام شناسایی کنیم. جبهه واقعی اینجاست. جبهه واقعی جبهه ای است که می خواهد این نسل شکوفا و با استعداد ما را با حرکات مخرب خود از مسیر سعادت، رشد و تعالی منحرف کند. ما نیازمند سنگر بانانی هستیم که با هوشیاری در این سنگر همه جانبه ایفای نقش کنند و این نسل را در مسیر سعادت قرار دهند. ما می توانیم به تراز بالای علمی جهان برسیم.

وی با اشاره به این که امروز روز جوان، اقتدار ملی و شکوفایی علمی نامگذاری شده است، یاد آور شد: باید با خون شهدا میثاق ببندیم که  در جای جای این سرزمین توجه به نسل نو را یک وظیفه همگانی بدانیم.

استاندار، با بیان این که ما نیازمند یک مسئولیت مرکب، تلاش مضاعف و ارتباط دائمی هستیم تا با حرکت بایسته و پیوسته در جهت شکوفایی علمی این سرزمین اقدام و زمینه را برای پرورش استعدادهای دانش آموزان فراهم کنیم، گفت: ما برای حمایت از استعدادهای این استان از پشتیبانی و حمایت آموزش و پرورش از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود.

گفتنی است استاندار در سومین روز از دهه مبارک فجر در مراسمی که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه و فرماندار بابل، مدیر کل آموزش و پرورش استان و برخی مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند، زنگ انقلاب را در مدرسه شاهد شهرستان بابل به صدا در آورد.

مهندس اسلامی پیش از شرکت در این مراسم با پدر سرافراز شهیدان سید مهدی و سید محمد شمس قاسمی در منزل ایشان دیدار و گفتگو نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز