خبرگزاری کار ایران

بازگشت یاغی بزرگ با پیراهن آبی دوست داشتنی؛ اینجا شهر خودم است

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۱۱۹

مهاجم سابق لاجوردی پوشان در تصمیمی جالب توجه به ایتالیا بازگشته و پیراهن برشا را برتن خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، «بالاخره به شهر خودم می‌آیم؛ برشا. من اینجا هستم.» پست آخر ماریو بالوتلی در اینستاگرام درباره بازگشت به ایتالیا و شهرش، برشا بود. بعد از یک تابستان ابهام درباره آینده و مقصد نهایی‌اش، حالا به جایی آمده که می‌خواست و شاید او را می‌خواستند.

اما سوپرماریو می‌تواند برای «پرستوهای کوچک» چه کار کند؟ او حالا زیر ذره‌بین رئیس تندمزاج، ماسیمو چلینو و همچنین رسانه‌های ایتالیایی است. جای اشتباهی ندارد اما آماده باشید ماجرای جالبی در راه است. قرارداد مهاجم سابق مارسی منقضی شد و با وجود آنکه بالو در 15 بازی 8 گل زده بود، باشگاه فرانسوی تصمیم گرفت قراردادش را تمدید نکند. مهاجم 29ساله دو سال و نیم هم در نیس سپری کرد که در 51 بازی ابتدایی‌اش 33 گل زد. به‌نظر می‌رسید بالاخره جایی را پیدا کرده که در آن احساس رضایت می‌کند اما روابطش به‌هم ریخت، بخصوص با پاتریک ویرا. بعد از ترک مارسی، عجیب نبود که به‌خاطر دستمزد بالا و جنجال‌هایش مشتری‌های زیادی نداشته باشد اما دو تیمی که رقابت می‌کردند در دو نیمکره کاملاً متفاوت جهان فوتبال بودند. می‌توانست به استادیوی ماریو ریگامونتی برگردد تا در بازگشت برشا به سری A به رؤیای بازی‌اش برای این تیم برسد یا راه برزیل را در پیش بگیرد.

حتی تصور بازی بالوتلی در فلامنگو در کنار گابریل باربوسای بداخلاق و پرحاشیه ترسناک است و می‌شود پیش‌بینی کرد چه اتفاقاتی در زمین و بیرون آن رخ خواهد داد، اما برشا با تحول در حرفه بازیکنان بزرگ غریبه نیست. نام کسانی که به این تیم آمده‌اند و متحول شده‌اند را مرور کنید؛ روبرتو باجو، پپ گواردیولا، لوکا تونی و گئورگی هاجی.

بالوتلی همچنان بازیکن خیلی خوبی است و رکوردش با مارسی و نیس گویا است. نیس نمی‌خواست او برود اما رابطه‌اش با مالکیت تیم و مربی این پایان ناخوشایند را رقم زد. در حقیقت او به اعتراف خودش به جایی رفته بود که حس می‌کرد خانه‌اش است و از اینکه بگویند «ماهی بزرگ در آبگیر کوچک» است، لذت می‌برد. مارسی هم به‌خاطر اینکه نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد، پول حفظ او را نداشت.

برشا پیش‌فصل فوق‌العاده‌ای نداشت اگرچه حذف از جام حذفی به دست پروجا شاید بیشتر به نفعش باشد تا ضررش. شاید همه آرزوی تماشای هنرنمایی ساندرو تونالی در میانه میدان برشا و تغذیه بالوتلی را داشته باشند اما واقعیت چیز دیگری است. آلفردو دوناروما زوج خوبی برای ماریو در خط حمله خواهد بود و تیم جوان آنها به بازیکنان قدیمی مانند دانیله دسنا، دانیله گاستال‌دلو و ماریو برای کمک نیاز دارد. این یعنی بالوتلی به جایی برگشته که می‌تواند روی او سرمایه‌گذاری کند. اگر بتواند مثل نیس برای این تیم مفید باشد، برشا یکی از بهترین خریدهای تابستان را انجام داده، اما شاید چنین تصوری در حال حاضر کمی از روی هیجان‌زدگی باشد. مربی تیم، اوژنیو کورینی یک نارنجک به زرادخانه خود اضافه کرده و واقعاً به آن نیاز داشته؛ فقط باید مطمئن باشد وقتی ضامنش را می‌کشد، به هدف بخورد.

منبع: فوتبال ایتالیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز